AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Har ventet på overgangsstønad i 3 mnd nå, ventetiden på nav er 4 mnd! Lever på oppsparte penger og prøver å finne jobb i mellom tiden, men kjenner at dette tar på! Har flere utgifter jeg må vente med, og får ikke sove om natten fordi jeg blir liggende å tenke på det økonomiske... Jeg kan sikkert klare en måned til hvis alt går til kun mat og regninger. Men da må jeg også bruke litt kredittkort for noen andre utgifter, og det får jeg helt vondt inni meg av! Er det slik at jeg får etterbetalt for de 3-4 månedene jeg venter? For da vet jeg at jeg får betalt ned kredittkortet (om jeg må bruke det i oktober ). Håper jeg får meg jobb igjen snart, trodde aldri jeg skulle havne slik som dette økonomisk! Anonymkode: aa7fc...d34
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Ja, du får tilbakebetalt fra den dagen du har søkt om støtte. Anonymkode: a7fb2...934
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Du får tilbakebetalt fra måneden etter du fyller vilkårene men likevel maks 3 måneder tilbake fra søknadsdato.. Så det spørs fra når NAV mener du fyller vilkårene og ikke minst OM du fyller vilkårene i det hele tatt.. Anonymkode: 4f74b...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå