AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Hva synes dere om det å gå på byen for å finne en partner? Jeg merker selv at det er noe jeg er ambivalent til spesielt fordi jeg ikke ønsker å ende opp med en som drikker mye. Har noen av dere som egentlig ikke er så glad i fest og fyll funnet noen på byen? Hva tenker dere andre er det innafor? Anonymkode: 6f81b...195
Pizzabakeren Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Man finner jo folk på byen som ikke drikker så mye. Gå gjerne på byen for å finne partner. Det er jo bare å huske på at man ikke blir kjent med noen bare fordi man har hatt det artig sammen mens man drakk alkohol. 1
Elaine Marley Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Spørs helt hvor man går, men på roligere steder og på diverse arrangement så vil jeg tro en har større sjanser. Bør jo ha i bakhodet at jo fullere folk er, jo mer vennlig blir mange, og da blir store ord brukt. Det avtales gjerne å treffes osv, men når dagen derpå kommer så er interessen der gjerne ikke lenger. Jeg er skeptisk, men har selv truffet noen på konsert hvor begge var fulle så det er fullt mulig selv om alkohol er med i bildet
Gjest Coolaid Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det å gå på byen for å finne en partner? Jeg merker selv at det er noe jeg er ambivalent til spesielt fordi jeg ikke ønsker å ende opp med en som drikker mye. Har noen av dere som egentlig ikke er så glad i fest og fyll funnet noen på byen? Hva tenker dere andre er det innafor? Anonymkode: 6f81b...195 Man kan finne en potensiell partner hvor som helst. Jeg tipper hverdagen er det desidert beste stedet å møte personen man vil bli bedre kjent med og sener innlede et forhold med. Jo større mengder alkohol som er involvert, jo mer minsker sjansen for å møte en potensiell partner. Tror jeg da.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Flertallet møter jo kjæresten sin på byen, og det er naturlig å slutte å feste når man har fått kjæreste. Selvom du møter noen på byen betyr det ikke at de drikker mye, det kan være den ene gangen på 4 mnd de er på byen dere møter hverandre, eller vedkommende vil slutte å oppføre seg som singel og feste når han eller hun får kjæreste så det skal du ikke være redd for. Alle jeg kjenner møtte sin kjærste på byen. Jeg også. Anonymkode: fdd54...9fa 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 Syns det er vanskelig å finne en partner på den måten. Blir fort bare kortvarige greier ut av sånt. Går en på byen vil en ha et mylder av folk som bare går på byen for å få seg noe for én kveld og folk som er såpass påvirket av ymse der en ikke klarer skille dem som har det som vane, fra de som er har det som helgesport. Samtidig er det et eller annet med at når folk treffes på den måten oppfører folk seg mindre mennekselig mot hverandre fordi en ikke vet noe om den andres liv. Menn typisk dømmer damer som løs, dum og billig om hun blir med han hjem, kvinner kanskje mer som at han sikkert er er en useriøs halvalkis full av kjønnssykdommer som har hatt seg med halve Norge. Så starter en med en skepsis man gjerne ikke klarer legge vekk. Anonymkode: 587ec...ead
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Har møtt alle mine kjærester på fest/byen. Tinder ikke😊 Så "in real life" fungerer her. Anonymkode: 67fd5...c1a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 Synes lite om folk som leter etter partner i utgangspunktet. Blir for desperat. Men det er er garantert bedre enn tinder o.l. Anonymkode: 49bb9...42e 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 TS her. Vel et sted må man prøve å finne nye bekjentskaper og byen kan vel være et godt sted å starte? Jeg har dessverre et lite nettverk for tiden og ønsker å utvide dette. Anonymkode: 6f81b...195 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 3 timer siden, nilsenkg skrev: Det sier seg selv at å gå på byen for å finne seg kjæreste virker mot sin hensikt i de aller fleste tilfeller. Forhold som er langvarig er bygget godt fra grunnen av, og det er særdeles tøfft å starte å bygge et forhold fra en bytur med alkohol innblandet. Ja. Shoppe kjæreste via organisert dating er en god idé... Å møte folk i naturlige settinger er en dårlig plan med andre ord. Anonymkode: 49bb9...42e
Gjest Ari Loys Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Jeg mener dette er å utnytte mennesker som bare er ute etter et ligg. Det er jo en alment kjent sak at sjekking på byen handler om nettopp det, men her går du inn i det med vikarierende motiver om å få deg en kjæreste. Det syns jeg rett og slett ikke er riktig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Ari Loys skrev: Jeg mener dette er å utnytte mennesker som bare er ute etter et ligg. Det er jo en alment kjent sak at sjekking på byen handler om nettopp det, men her går du inn i det med vikarierende motiver om å få deg en kjæreste. Det syns jeg rett og slett ikke er riktig. Kanskje du burde skifte arena for ligg? Anonymkode: 6f81b...195 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, Ari Loys skrev: Jeg mener dette er å utnytte mennesker som bare er ute etter et ligg. Det er jo en alment kjent sak at sjekking på byen handler om nettopp det, men her går du inn i det med vikarierende motiver om å få deg en kjæreste. Det syns jeg rett og slett ikke er riktig. Det var en rar teori. Det er mye lettere å bli kjent med noen på byen enn på gata, både fordi det er en naturlig minglesetting og fordi alkohol gjør det litt lettere. Jada, veldig mange håper å få seg et ligg på byen men de aller fleste vil jo gjerne gjenta det ligget om kjemien er bra, og da blir man bedre kjent med hverandre og plutselig faller for hverandre. Da er det vanlig å bli kjærester. Tror nok de aller fleste treffer kjæresten sin på byen eller fest. Det som ikke er riktig er å si til noen at man vil ha kjæreste hvis man egentlig bare vil ha sex. Anonymkode: fdd54...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 Veldig mange finner hverandre på studiesteder, trening, og jobb. I tillegg møtes man via venner. Har mere troen på det enn å møte noen på byen. Anonymkode: 1d35f...8cb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det å gå på byen for å finne en partner? Jeg merker selv at det er noe jeg er ambivalent til spesielt fordi jeg ikke ønsker å ende opp med en som drikker mye. Har noen av dere som egentlig ikke er så glad i fest og fyll funnet noen på byen? Hva tenker dere andre er det innafor? Anonymkode: 6f81b...195 Folk flest som går på byn går for å ha det gøy. Ikke fordi de er alkoholikere og gleste av dem har et normalt forhold til fest og alkohol. Har truffet alle kjærestene mine på byn og det er en perfekt måte og treffe nye og eventuelt få seg en kjæreste😀 Anonymkode: 5895b...ab0 1
GLADIATORE Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 Det er stor forskjell på "tja" og "Ja!" Enten om det er på byen eller på en bensinstasjon, eller på T-banen i Oslo. Det å tørre å tumle utpå litt i den riktige settingen, tror jeg betyr mye. Jeg tror blikket, når man ser på hverandre, fortsatt betyr enormt mye. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå