Gå til innhold

Jeg fortsetter å se etter de små tegnene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på med en i over ett år, mye frem og tilbake fordi han var så usikker. "Vet ikke om jeg er klar for å binde meg". Jeg avslutta det fordi jeg ikke orka å ha det sånn mer. Vi fortsatte å holde litt kontakt (vet det var veldig dumt). Vi møttes tilfeldig ute for to uker siden og det endte i en "krangel" helt på slutten av kvelden. Jeg innså at dette ikke går lenger og sletta han på snap. Har itilegg fått høre at han har hengt en del med ei ny dame uten at jeg vet hvor seriøst det er. Hvertfall , her går jeg rundt og venter på at han skal angre å komme tilbake, jeg klarer ikke kvitte meg med tanken noe som er utrolig frustrerende.. Han har vært ett rasshøl og jeg fortjener bedre, men jeg tror aldri jeg har vært så forelska, det som er det rare i oppi alt .. Han sendte meg snap tre dager på rad forrige uke, men det var "felles snap". Jeg svarte ikke på noen av de og nå sitter jeg her og lurer på om jeg aldri kommer til å høre noe igjen. Vet man skal ta tiden til hjelp, men det føles ikke ut som en gang det hjelper. Har hatt 5-6 supre dager på rad nå og så kom knekken! Hvordan kan jeg lure mitt eget hode til å skjønne at jeg ikke vil ha han OG at han ikke vil ha meg? Da hadde han jo fått fingern ut av ræva .. 

Anonymkode: 699ec...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg høres det ut som du må få din egen finger ut av ræva siden det er du som tidligere har avvist og avslutta det med han. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på med en i over ett år, mye frem og tilbake fordi han var så usikker. "Vet ikke om jeg er klar for å binde meg". Jeg avslutta det fordi jeg ikke orka å ha det sånn mer. Vi fortsatte å holde litt kontakt (vet det var veldig dumt). Vi møttes tilfeldig ute for to uker siden og det endte i en "krangel" helt på slutten av kvelden. Jeg innså at dette ikke går lenger og sletta han på snap. Har itilegg fått høre at han har hengt en del med ei ny dame uten at jeg vet hvor seriøst det er. Hvertfall , her går jeg rundt og venter på at han skal angre å komme tilbake, jeg klarer ikke kvitte meg med tanken noe som er utrolig frustrerende.. Han har vært ett rasshøl og jeg fortjener bedre, men jeg tror aldri jeg har vært så forelska, det som er det rare i oppi alt .. Han sendte meg snap tre dager på rad forrige uke, men det var "felles snap". Jeg svarte ikke på noen av de og nå sitter jeg her og lurer på om jeg aldri kommer til å høre noe igjen. Vet man skal ta tiden til hjelp, men det føles ikke ut som en gang det hjelper. Har hatt 5-6 supre dager på rad nå og så kom knekken! Hvordan kan jeg lure mitt eget hode til å skjønne at jeg ikke vil ha han OG at han ikke vil ha meg? Da hadde han jo fått fingern ut av ræva .. 

Hva skal han angre for, mener du? Skal han angre for at han kranglet med deg? Skal han angre for at han sa at han ikke vet om han er klar for å binde seg?

Anonymkode: 66856...9b4

Skrevet

Han vet hvor han har meg, men jeg orker ikke å bli mer såra derfor jeg avslutta og har avvist. Jeg vil at vi skal gjøre ett forsøk, at han ikke er klar for det suger, men jeg kan tydeligvis ikke endre det. Ja, jeg vil han skal angre på at han lot meg gå så lett , at han aldri ga det en sjanse og dermed komme tilbake .. Den krangelen var like mye meg, så det er ikke noe han trenger å angre på. 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han sende deg snap når du har slettet han?

Anonymkode: b5195...cff

Skrevet

Ja, har sånn at "alle" kan kontakte meg. Han kan sende til meg men ikke jeg til han. Mulig han har skjønt at jeg har slettet han men 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har sånn at "alle" kan kontakte meg. Han kan sende til meg men ikke jeg til han. Mulig han har skjønt at jeg har slettet han men 

:ler: Hvilken hensikt har det da å slette han fra snap? Er ikke hele poenget med å slette at personen ikke får tak i deg lenger? Dette ble mye drama altså.

• Liker 1
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon med en mann jeg har masse følelser for. Han er heller ikke klar for noe forhold. Og vi sier vi hele tiden skal ta avstand men ingen av oss klarer det. Han fucker med hodet mitt! Har min dypeste medfølelse til deg 🤗♥️

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Hvilken hensikt har det da å slette han fra snap? Er ikke hele poenget med å slette at personen ikke får tak i deg lenger? Dette ble mye drama altså.

Da kommer ikke han opp i hennes liste over de hun kan sende til. Hun får heller ikke sett storyene hans. Enkel måte å fjerne noen litt fra livet sitt.

Anonymkode: 64468...8ca

Skrevet
10 timer siden, Sunstone skrev:

Er i akkurat samme situasjon med en mann jeg har masse følelser for. Han er heller ikke klar for noe forhold. Og vi sier vi hele tiden skal ta avstand men ingen av oss klarer det. Han fucker med hodet mitt! Har min dypeste medfølelse til deg 🤗♥️

Det er så vanskelig! Jeg har det generelt bedre etter jeg har klart å ta avstand, men savner han helt vanvittig. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, enten så vil man eller så vil man ikke ..

Skrevet

Jeg holdt på med en slik i 7-8 måneder før det endte opp med et forhold til slutt. Vi var sammen lenge. Han holdt seg imidlertid kun til meg. Hadde vært skeptisk til han her, særlig med tanke på at du hører at han henger med en ny dame. Om du vil ha han tror jeg uansett at det eneste du kan gjøre er å være litt utilgjengelig. Han vet, som du selv sier, akkurat hvor han har deg. Har han følelser er den beste sjansen for å få de frem at han kjenner på at han ikke vet hvor han har deg. 

Anonymkode: 30d84...960

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på med en slik i 7-8 måneder før det endte opp med et forhold til slutt. Vi var sammen lenge. Han holdt seg imidlertid kun til meg. Hadde vært skeptisk til han her, særlig med tanke på at du hører at han henger med en ny dame. Om du vil ha han tror jeg uansett at det eneste du kan gjøre er å være litt utilgjengelig. Han vet, som du selv sier, akkurat hvor han har deg. Har han følelser er den beste sjansen for å få de frem at han kjenner på at han ikke vet hvor han har deg. 

Anonymkode: 30d84...960

Ja, jeg er kjempe skeptisk. Har aldri møtt noen som har fått meg til å føle meg så fantastisk men også så fryktelig lei meg når ting var dårlig. Har holdt i to uker nå uten noe kontakt, må nok bare fortsette med det en stund til. Eneste måten jeg kan komme over han men også eneste måten jeg eventuelt kan klare å vekke han tror jeg .. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...