Gå til innhold

Fikk kraftig orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av en kraftig orgasme i søvne. Jeg husker jeg hadde en våt drøm der jeg drømte at jeg ble slikket. Og så våkner jeg av at jeg fikk en sterk orgasme på ekte. Jeg fikk ikke sove mere etter dette. Det virket litt uvirkelig da jeg ikke tok på meg selv og det hele var en drøm for så å våkne av at jeg er midt i en orgasme.

Er det noen som noen gang har opplevd dette? 

Anonymkode: f259d...663

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles våte drømmer og er helt normalt.

• Liker 2
Skrevet

Det skjer innimellom, helt vanlig :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Det har skjedd meg også. Det er sikkert normalt å ha våte drømmer, men jeg lurer også på dette, er det normalt å liksom kunne få orgasme i søvne? Jeg har ikke rørt kjønnsorganet en gang!

Anonymkode: 565ae...ab1

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har skjedd meg også. Det er sikkert normalt å ha våte drømmer, men jeg lurer også på dette, er det normalt å liksom kunne få orgasme i søvne? Jeg har ikke rørt kjønnsorganet en gang!

Helt normalt når du har en såpass opphissende drøm at det ikke blir nødvendig med fysisk stimulering. Når hjernen er kåt nok, så skjer det ;)

• Liker 2
Skrevet

Opplever det samme selv en gang i blant, en gang i mnd kanskje. Det kommer som regel nå i forbindelse med en heftig drøm om sex. Noen ganger også etter trening av bekkenbunnsmuskulaturen. Jeg husker første gang det skjedde. Jeg var ganske ung, gikk på barneskolen. Jeg visste ikke da hva det var som hendte, men husker jeg ville at det skulle skje igjen.. Det var jo en god følelse, må vite... Det var ingen heftig drøm involvert den gang, og det tok lang tid før det skjedde igjen :P

Anonymkode: 2ddb2...5e3

Skrevet
2 timer siden, BiancaH96 skrev:

Helt normalt når du har en såpass opphissende drøm at det ikke blir nødvendig med fysisk stimulering. Når hjernen er kåt nok, så skjer det ;)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Høres helt normalt ut. 

3 timer siden, BiancaH96 skrev:

Det skjer innimellom, helt vanlig :)

Det betyr jo at alt dette med g- punktet osv bare er tull da, alt er egentlig psykisk?

Anonymkode: 67608...482

Skrevet

Føler meg unormal som aldri har opplevd dette...

• Liker 2
Skrevet

Helt vanlig:) Jeg har mange ganger våknet av at jeg har orgasme, selv om jeg ikke kan huske at jeg har drømt noe.

Anonymkode: f810e...5f2

Skrevet
11 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det er ikke unormalt å ikke oppleve det heller, det er heller ikke alle gutter som får utløsning i søvne f.eks :)

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer meg jevnlig også, typ 2 ganger i måneden. Hjernen styrer egentlig hele kroppen, så det er mulig å få orgasme uten å bli fysisk stimulert. For de færreste fungerer dette dog ikke i våken tilstand, meg selv inkludert. Men, drømmeverden er nok et unntak, for da skjer det veldig mye rart i underbevisstheten. Jeg har som regel veldig livaktige sexdrømmer når jeg får orgasme i søvne.

Anonymkode: db188...a12

• Liker 1
Skrevet

Jupp, skjer merkelig nok oftest når jeg et hos Kjære. 

Skrevet
39 minutter siden, Maleficenta skrev:

Begge deler er vel like normalt :)

Anonymkode: df9ee...516

• 2 uker senere...
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Har en sjelden gang  opplevd å fått orgasme i søvne....Gjerne i forbindelse med en drøm...

Skrevet

Jeg har det sånn irriterende at jeg neeeeeten får orgasme. Har det super digg og helt på tuppa opphisset, men kommer ei. Og funker ikke fortsette i real life/når jeg våkner.. Ja ja. En får nyte det en får. Kroppen er rar. Skjer ganske sjelden, som to ganger i halvåret.

Anonymkode: adbb8...ec9

Skrevet

Ja, det skjer, har fått utløsning noen ganger. Men våkner oftere opp og er helkåt og må runke før jeg får sovnet igjen. Som også er greit, for det er litt kjedelig med sæd utover dyne og tskjorta når man våkner. (Sover uten underbukse men med tskjorte på) 

Anonymkode: 9cc16...d43

Skrevet

Den kraftigste orgasmen jeg har hatt var en mens jeg sov. Jeg våknet i det jeg kom og den varte lenge. Glemmer den aldri. Det interessante er at jeg husker ikke å ha hatt en såkalt "våt drøm" heller...

Anonymkode: 5897e...6be

Skrevet

Jeg er dame og har det veldig ofte, trenger ikke røre meg selv heller når jeg drømmer😁

Anonymkode: 3234f...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...