Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mellom 19 000 og 26 000 per måned.

(Kommer an på hvor mye jeg har jobbet kveld/natt/helg den måneden)

Er journalist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ca 7000 kr utbetalt i 50% stilling

Skrevet

Har ca 7000 kr utbetalt i 50% stilling

Skrevet
Har ca 14.000 netto imnd jeg.

Samme her

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har 20-40 000. Jobber på provisjon, så kommer an på hvor mye jeg jobber. 40 000 er 12 timer om dagen + lørdager.

Skrevet

Akkurat nå er jeg ledig så det er ikke stort.

Men i forrige jobben hadde jeg rundt 15' utbetalt. Og før der igjen var det rundt 20'.

Apropos stat/privat som noen i tråden var inne på. Staten betaler kanskje mindre lønn, men dere har pensjonsordninger o.l. som de fleste private ikke har. Når jeg nå har passert førti ser jeg helt klart verdien i slike goder som stats-/offentlig ansatte tar for gitt. Jeg har jobbet i femogtyve år og i flere ulike firmaer og bransjer, men aldri hatt pensjonsordninger.

Skrevet

Statslønnet universitetsansatt som forsker, tjener litt over 16 000 netto. I tillegg til dette har jeg helgejobb i butikk for å spe på, siden jeg bor alene og betjener boliglån alene.

Er glad for min lille lønn jeg, selv om jeg må ha ekstrajobb. Men lurer litt på folk som tjener over dobbelt så mye som meg, hvordan i huleste kan det være så stor forskjell, hvordan har næringslivet råd til å lønne folk over dobbelt så mye som staten har...

(Men jeg trøster meg med at jobben min er knallinteressant :) og at jeg får jobbe med det som er hobbyen min)

Skrevet

Statsansatt sivilingeniør, har ca 22 500 utbetalt. Min erfaring er at jo mer jeg får utbetalt, dess mer bruker jeg.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...