Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jobber i bank og har 23.000,- utbetalt.

Er ikke det mye i forhold til bare å sitte i skranken i en bank?

Skrevet

Har en lederstilling i kommunen, og tjener 20800 netto.

Skrevet

Er ikke det mye i forhold til bare å sitte i skranken i en bank?

Man kan nok være ansatt i bank uten å sitte i skrenaken... Ledere, fondsforvaltere, rådgivere, meglere, you name it.

Gjest vil vite
Skrevet

Leola, hvilken utdannelse har du for å jobbe i banken? Har du jobbet lenge da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har akkurat startet firma. Har store, tunge oppdrag, og jobber masse for tiden. Tar ut lønn slik at det blir ca 20.000 netto i mnd. Kan nok risikere at det svinger litt, men det kan heldigvis svinge oppover også!

Skrevet

Vil vite skrev:

Leola, hvilken utdannelse har du for å jobbe i banken? Har du jobbet lenge da?

Jeg jobber i regnskapsavdelingen i en bank, har jobbet der i over 20 år. Utdannelsen min er ikke allverden - jeg har 3-årig videregående og bankakademiet.

Gjest vil vite
Skrevet

Takk for svaret. Ikke dårlig lønn i netto da :-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har ca 16000,- pr mnd etter skatt. Syns pengene strekker til mye mer enn for få år siden, da hadde jeg 12-13000,- utbetalt. Ønsker meg mer i lønn, men innser at jeg er bedre stilt enn mange her, man bør vel være fornøyd så lenge man klarer seg bra.

Men mye vil ha mer..!

Skrevet

Har ingen anelse, varierer så utrolig. En måned kan det være 6.000, mens det neste måned er 30.000.

Egentlig ganske uholdbart, for det er klin umulig å planlegge.

Skrevet

Da jeg var ute i 100% fødslspermisjon (med 80% lønn) hadde jeg 12 000 utbetalt. Nå når jeg har begynt å jobbe i 50% og er i 50% permisjon har jeg omtrent 14 000 utbetalt. Når jeg bare jobber varierer det veldig, men ligger på mellom 11 - 15 000.

Gjest Catwoman
Skrevet
Har ingen anelse, varierer så utrolig. En måned kan det være 6.000, mens det neste måned er 30.000.

Egentlig ganske uholdbart, for det er klin umulig å planlegge.

Hva jobber du med?

Bare nysgjerrig :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

har 18000 netto, nå i sommer vil det bli25000

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kr 12 500,- netto med 60% stilling.

Skrevet

Hva jobber du med?

Bare nysgjerrig :wink:

Jeg eier et vogntog med fast kjøring for et firma her på Vestlandet. Den inntekten jeg snakker om er det som tilfaller meg etter at alle utgifter er betalt.

Siden bilen min kjører i firmafarger så funker det som et samvirkelag - jeg får ALLTID dekket driftsutgifter, uansett om jeg kanskje en måned skulle gå i minus.

Skrevet

Jøss... synes folk tjener bra her, jeg! Sier ikke så mye om hva dere driver med, noen av dere, men enkelte tjener i alle fall mer enn jeg sikkert kan drømme om, enda jeg har hovedfag..! (Som om det skulle ha noe å si...!?)

Jeg har hatt omtrent 12000,- i måneden nå som jeg har jobbet som vikar gjennom vikarbyrå! Begynner i ny jobb hvor jeg regner med 14-15000,- i måneden den første tiden! Så går jeg kanskje opp etterhvert! Det er i privat næringsliv! Tror jeg ville fått mindre i det offentlige! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...