Gå til innhold

Gi han opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på 5-6 dater med en fyr, og han spør meg fremdeles om å finne på ting. Han har dog blitt veldig stille, han skriver betydelig mindre til meg og jeg får en rar magefølelse om at han kanskje har mistet interessen for meg? I begynnelsen snakket vi mye sammen, og samtalene var ikke overfladiske. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor han spør om å treffes når han viser lite interesse ellers. Noen innspill?😅

Anonymkode: dad64...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte treffes dere og hvordan er samtalene når dere er fysisk sammen?

Anonymkode: f16ee...7e0

Skrevet

Han vet jo at han har deg nå, han trenger ikke investere så mye i deg lenger.. 

Anonymkode: a9cdf...8f5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte treffes dere og hvordan er samtalene når dere er fysisk sammen?

Anonymkode: f16ee...7e0

1-2 ganger i uken. Samtalene er helt greie, er komfortabel i hans nærvær. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet jo at han har deg nå, han trenger ikke investere så mye i deg lenger.. 

Anonymkode: a9cdf...8f5

Har meg? Litt dumt når jeg lett kan trekke meg ut av det om jeg vil.

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på 5-6 dater med en fyr, og han spør meg fremdeles om å finne på ting. Han har dog blitt veldig stille, han skriver betydelig mindre til meg og jeg får en rar magefølelse om at han kanskje har mistet interessen for meg? I begynnelsen snakket vi mye sammen, og samtalene var ikke overfladiske. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor han spør om å treffes når han viser lite interesse ellers. Noen innspill?😅

Kontaker du han i det hele tatt?

Kanskje han liker bedre å være sammen med deg enn å snikksnakke over chat 🤔

Skrevet

Han viser jo tydelig interesse når han vil treffe deg! Og 1-2 ganger i uka er kjempe ofte, han er uten tvil interessert i deg! Hadde det vært 1 gang i måneden hadde jeg skjønt tanken din men ikke sånn det er nå. 
Hva mener du når du sier at han viser liten interesse ellers? At han skriver sjeldnere til deg? Det er jo fordi dere treffer 1-2 ganger i uka og er ikke noe poeng i å drive å skrive sammen hver dag da :) Man skal ha noe å glede seg til, rekke å savne noen, rekke alenetid og eget liv, og spare opp ting å snakke om og beholde spenningen! 
Om man skriver sammen hver dag blir man fort lei, og kjemien dabber av om man bare skriver "hei hva skjer? / hatt en fin dag? / hva driver du med i dag da? " da er det bedre å vente til man møtes og heller snakke om alt mulig løst og fast, dypt og lettvindt der og da for det er jo i virkeligheten med hverandres vesen dere skal bonde og ikke med internett /telefon skjerm i veien. 

Anonymkode: a295c...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...