AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Jeg fikk melding på mobilen fra dama mi om at jeg skulle kjøpe Venus høvel til henne. Er det noe jeg må kjøpe i tilegg til selve høvelen? Jeg spørre dere damer her inne om tips😉 Mye rare oppdrag en får. Jaja ikke verre enn å kjøpe bind.🤗Noe selvsagt gjør uten noen problem👏🏻😉 Anonymkode: f486a...fdc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Hvorfor ikke bare spørre henne? Anonymkode: d2454...640 5
asterix Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 (endret) Kjøp heller en god Gillettehøvel beregnet på menn til henne. De er mye bedre. Endret 15. september 2017 av asterix 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Just now, asterix said: Kjøp heller en god Gillette øvelser beregnet på menn til henne. De er mye bedre. Skulle akkurat til å skrive det Ofte billigere og. Anonymkode: 52aad...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk melding på mobilen fra dama mi om at jeg skulle kjøpe Venus høvel til henne. Er det noe jeg må kjøpe i tilegg til selve høvelen? Jeg spørre dere damer her inne om tips😉 Mye rare oppdrag en får. Jaja ikke verre enn å kjøpe bind.🤗Noe selvsagt gjør uten noen problem👏🏻😉 Anonymkode: f486a...fdc Hadde hun trengt noe annet, som feks barberskum, hadde hun nok gitt deg beskjed om det. Anonymkode: 45a50...d27 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 Hvorfor bruke tid på å lage emne på et forum fremfor å sende en melding tilbake med spørsmål om hun vil ja en spesiell modell eller trenger noe mer? Ville i hvertfall ikke kjøpt Gilette om hun spesifikt ba om Venus, da må du forklare at en gjeng med damer på et forum hjalp deg med avgjørelsen. Forøvrig enig i at Gilette er mye bedre for damer også Anonymkode: 87ca4...572 2
Gjest Cocosa Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Er da mye raskere å ringe henne og spørre enn å skrive her! 🙄
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 Ts: Hva slags skum skal jeg kjøpe? Til dere som lurer på hvorfor jeg kan spørre henne så har det av praktiske årsaker at jeg ikke kan det. Anonymkode: f486a...fdc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Ts: Hva slags skum skal jeg kjøpe? Til dere som lurer på hvorfor jeg kan spørre henne så har det av praktiske årsaker at jeg ikke kan det. Anonymkode: f486a...fdc Jeg synes gilette er best. Anonymkode: 52aad...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk melding på mobilen fra dama mi om at jeg skulle kjøpe Venus høvel til henne. Er det noe jeg må kjøpe i tilegg til selve høvelen? Jeg spørre dere damer her inne om tips😉 Mye rare oppdrag en får. Jaja ikke verre enn å kjøpe bind.🤗Noe selvsagt gjør uten noen problem👏🏻😉 Anonymkode: f486a...fdc Ja! Sjokolade! Anonymkode: 45a50...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #11 Skrevet 15. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk melding på mobilen fra dama mi om at jeg skulle kjøpe Venus høvel til henne. Er det noe jeg må kjøpe i tilegg til selve høvelen? Jeg spørre dere damer her inne om tips😉 Mye rare oppdrag en får. Jaja ikke verre enn å kjøpe bind.🤗Noe selvsagt gjør uten noen problem👏🏻😉 Anonymkode: f486a...fdc Spør de butikkansatte der du tenker å handle. Eller tilby dama å låne av dine. Anonymkode: d49d7...cd9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 Jeg bruker alltid herrehøvel, mye bedre enn Venus Anonymkode: f364d...da8
Arabella Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 (endret) TS skriver at han har fått spørsmål om å kjøpe Venus barberhøvel. Det er faktisk helt uinteressant hva dere andre foretrekker. TS, det er forskjellige typer Venushøvler, medfølgende blader, noen med innsatt skum og noen uten. Hvis damen ikke har bedt om noe annet, kjøper du bare den du tror passer henne. Selv barberer jeg bare bikinilinjen tørt, og har ikke behov for skum. Ingen har forøvrig behov for spesielt skum, går utmerket med litt shampo hvis man skal ta alt. Endret 15. september 2017 av Arabella Tilføyelse 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 15 minutter siden, Arabella skrev: TS skriver at han har fått spørsmål om å kjøpe Venus barberhøvel. Det er faktisk helt uinteressant hva dere andre foretrekker. TS, det er forskjellige typer Venushøvler, medfølgende blader, noen med innsatt skum og noen uten. Hvis damen ikke har bedt om noe annet, kjøper du bare den du tror passer henne. Selv barberer jeg bare bikinilinjen tørt, og har ikke behov for skum. Ingen har forøvrig behov for spesielt skum, går utmerket med litt shampo hvis man skal ta alt. Ikke anbefal folk å bruke shampo til barbering, spesielt ikke om det er underlivet som skal barberes. Shampo inneholder litt sterkere stoffer og skal ikke brukes på annet enn håret på hodet. Det skal ikke engang i hodebunnen. Du er kjapt ute med å be folk om å holde seg til tema, kan du ikke gjøre det selv da?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 Hva får deg til å spørre her, og ikke spørre dama di? Det er jo hun som skal bruke den og vet hvilket merke hun vil ha. Har du ikke sett høvelen hennes i dusjen og lagt merke til om den er rosa eller blå? Jeg liker den rosa til Venus , men den blå er også helt ok. Anonymkode: 91042...a96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå