Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt rart spørsmål, men... Hvis du hadde fått tilbud om å jobbe hjemmefra på nettet en time hver kveld i uken. En enkel skrivejobb som tar ca. en time.  Du hadde fått 720,- kr pr time. Altså 20160,- ekstra i måneden før skatt. Hadde det vært motivasjon til at du hadde klart det? Ved siden av full jobb og unger? Usikker på om jeg skal takke ja :-O

Anonymkode: e49ed...ac6

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et litt rart spørsmål, men... Hvis du hadde fått tilbud om å jobbe hjemmefra på nettet en time hver kveld i uken. En enkel skrivejobb som tar ca. en time.  Du hadde fått 720,- kr pr time. Altså 20160,- ekstra i måneden før skatt. Hadde det vært motivasjon til at du hadde klart det? Ved siden av full jobb og unger? Usikker på om jeg skal takke ja :-O

Ingenting å lure på hvis dette er seriøst

Anonymkode: ae39d...eaf

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 timer ekstra jobb i mnd er jo ingenting. Selv her jeg stort sett det hver uke.

Anonymkode: 7e9a3...aca

Skrevet

Hvor krevende er denne skrivingen? Krever det ingen resette eller forarbeid etc?

Anonymkode: 0bb1b...2b2

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor krevende er denne skrivingen? Krever det ingen resette eller forarbeid etc?

Anonymkode: 0bb1b...2b2

Det er inni den timen, så det blir en time totalt.

Skrevet

Hadde glatt takket ja. 

Anonymkode: 46cbf...1ea

• Liker 2
Skrevet

Garantert at denne skrivejobben har erotisk innhold. Jeg ville ha takket nei. 

Anonymkode: cda9a...5bc

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert at denne skrivejobben har erotisk innhold. Jeg ville ha takket nei. 

Anonymkode: cda9a...5bc

Aldeles ikke :-)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldeles ikke :-)

Hva heter det firmaet som tilbyr denne jobben?

Anonymkode: e35b7...509

Skrevet

får du dette som lønn eller må du fakturere selskapet for denne summen slik at dette skal dekke både mva, arbeidsgiveravg feriepenger osv

• Liker 2
Skrevet

Ja absolutt! Hvor er dette stilling hen? Høres ut som perfekt for meg! Veldig glad i å skrive . Send PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...