AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Hei! Jeg var nyutdannet i fjor innen helsesektoren. Fikk med en gang en 100% stilling i en bransje som jeg ønsket å jobbe med. Nå sitter jeg her 1 år senere og vurderer sterkt å finne meg en ny jobb. Grunnen er at jeg jobber medleverturnus, altså at jeg sover på jobb. Av de ansatte er jeg den som sliter mest med søvn. Sover knapt 2 timer om natten, noe som gjør det fryktelig tungt å gå 15 timer dagen etterpå. Det hender også at vi blir vekket på natten innimellom av pasientene. Har nettopp fått ny turnus hvorav jeg har fått kortere økter, men likevel sover jeg der 1-2 døgn av gangen. Jeg er et skikkelig A-menneske, så drømmen hadde vært å få jobbe dagtid, eksempelvis på et dagsenter. Har jobbet turnus siden 2009, og kjenner jeg begynner å bli litt lei av det. Jeg har heller ikke mann eller barn, så det å ha fri 1 uke etter en langøkt blir for meg bare kjedelig. Jeg kommer selvsagt til å bli værende i jobben frem til jeg evt får et annet jobbtilbud, men er veldig usikker på om jeg skal begynne å lete aktivt etter andre jobber. Håper på litt tips og råd fra dere Anonymkode: 39671...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå