AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Føler meg helt slått ut. Ble oppsagt i olja. Fikk meg et vikariat, som har vedvart. Få uker jeg har vært ledig. De har søkt etter nye faste medarbeidere, utenom vi som går i vikariat. Trodde jeg kunne få jobb fast. I dag ringte de, om jeg kan jobbe igjen. For en periode på 2 mnd. Vært ledig derifra en kort stund. Så hører jeg andre har fått fast jobb, og flere skal inn til interjuv. JEg har gode attester, er godt kvalifisert. Nedtur. Anonymkode: 4dd1d...bd9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler meg helt slått ut. Ble oppsagt i olja. Fikk meg et vikariat, som har vedvart. Få uker jeg har vært ledig. De har søkt etter nye faste medarbeidere, utenom vi som går i vikariat. Trodde jeg kunne få jobb fast. I dag ringte de, om jeg kan jobbe igjen. For en periode på 2 mnd. Vært ledig derifra en kort stund. Så hører jeg andre har fått fast jobb, og flere skal inn til interjuv. JEg har gode attester, er godt kvalifisert. Nedtur. Anonymkode: 4dd1d...bd9 Har du søkt på de jobbene som folk nå har blitt ansatt i og de jobbene som folk skal på intervju til? Det er nok sånn i dag at du er nødt til å søke, selv om du p.t. har et vikariat i bedriften. Lykke til! Anonymkode: e3c8c...1b2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Du må søke på jobbene som er utlyst selv om du er der som vikar. Hvis du ikke søker kan du heller ikke klage. Anonymkode: c7012...5c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Jo, jeg har søkt. Anonymkode: 4dd1d...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå