Gå til innhold

Blekkpatroner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en Epson foto printer, og kommer til å printe ut en del bilder. Men ser at det er flere firmaer, som selger billig utgaver av blekkpatroner og foto papir. Og lurer på om det beste er å bruke Epson? Eller om noen av de andre merkene er bra? Og har dere noen å anbefale da?

Anonymkode: 1f9fb...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt en Epson foto printer, og kommer til å printe ut en del bilder. Men ser at det er flere firmaer, som selger billig utgaver av blekkpatroner og foto papir. Og lurer på om det beste er å bruke Epson? Eller om noen av de andre merkene er bra? Og har dere noen å anbefale da?

Har brukt diverse uoriginale blekkpatroner. Men kvaliteten varierer veldig. Noen er like gode som de originale. 

Men de originale er mer stabile, både på kvalitet og varighet. 

Så min konklusjon er at jeg heller betaler litt mer for å ha en printer som virker med en gang og hver gang jeg trenger den. 

Men hvis du skal skrive ut bilder i høy kvalitet kan det være verdt å sjekke priser på å få skrevet ut hos proffe. Koster litt, men da har du mulighet til til større format, papirkvalitet og andre muligheter. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, stan skrev:

Har brukt diverse uoriginale blekkpatroner. Men kvaliteten varierer veldig. Noen er like gode som de originale. 

Men de originale er mer stabile, både på kvalitet og varighet. 

Så min konklusjon er at jeg heller betaler litt mer for å ha en printer som virker med en gang og hver gang jeg trenger den. 

Men hvis du skal skrive ut bilder i høy kvalitet kan det være verdt å sjekke priser på å få skrevet ut hos proffe. Koster litt, men da har du mulighet til til større format, papirkvalitet og andre muligheter. 

Tusen takk for svar. Hva med foto papir da, må man kjøpe det originalt? Eller er billigere merker like greit.

Skrevet

Prøvd prisjakt.no? 

Anonymkode: bc111...a4b

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Hva med foto papir da, må man kjøpe det originalt? Eller er billigere merker like greit.

På papir har jeg merket lite forskjell fra de ulike merkene. Men jeg har egentlig gitt opp å skrive ut mye fotografier. Bestiller heller via nettet. Bare hvis jeg vil ha dem med en gang. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...