AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Rynker som ikke syns i virkeligheten, kviser, arr osv blir forstørret, og man blir bare helt ufyselig på bildene. Trodde det bare var jeg som var stygg og at dette ble fremhevet på bildene, men så skulle jeg ta bilder av flere venner i går, og da så jeg at også disse personene som tar seg bra ut i virkeligheten så eldre, styggere og slitne ut på bildene. Han ene som er ganske tynn i virkeligheten så også lubben ut på bildet, med dobbelthake som egentlig ikke eksisterer. Finnes det noe funksjon for å gjøre kamera litt svakere, eller en god app? Syns man bare ser kunstig ut på de beauty appene. Angrer på at jeg kjøpte denne mobilen. Anonymkode: fa18e...51f
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Jeg har iPhone 7 Plus! Ekstra stort kamera altså Og kameraet er mer realistisk enn noensinne. Jeg ser smashing ut
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 1 minute ago, canacas said: Jeg har iPhone 7 Plus! Ekstra stort kamera altså Og kameraet er mer realistisk enn noensinne. Jeg ser smashing ut Et stort kamera kan egentlig være en fordel, syns man får mer riktig proposjoner med det. Anonymkode: fa18e...51f
Gjest BingMingTingSing Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Jeg har også iPhone 7 plus. Jeg elsker kameraet. Man ser jo alt når man fotograferer. Ting som kun ellers speilrefleks kameraer klarer. Folk har plutselig mer nesehår, enn ellers. Er ikke det bra da? 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 32 minutes ago, BingMingTingSing said: Jeg har også iPhone 7 plus. Jeg elsker kameraet. Man ser jo alt når man fotograferer. Ting som kun ellers speilrefleks kameraer klarer. Folk har plutselig mer nesehår, enn ellers. Er ikke det bra da? 🤣🤣🤣 Det er bra når det gjelder fotografering av landskap osv, men syns ikke det er bra når det gjelder bilder av seg selv og andre, en ting er å se detaljer, en annen er når detaljer blir forstørret og mye verre på bildet enn i virkeligheten. Alle som så bildene av seg selv ble jo helt deppa, jo Anonymkode: fa18e...51f
Gjest BingMingTingSing Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bra når det gjelder fotografering av landskap osv, men syns ikke det er bra når det gjelder bilder av seg selv og andre, en ting er å se detaljer, en annen er når detaljer blir forstørret og mye verre på bildet enn i virkeligheten. Alle som så bildene av seg selv ble jo helt deppa, jo Anonymkode: fa18e...51f Uff da! 🤣🤣🤣
Cata Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 Shit, jeg som synes jeg ser bedre ut på selfier tatt med iPhonen enn jeg normalt gjør på bilder . Fotogen, jeg? Tru'kke det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 Iphone bruker 34 - 40mm linse (kommer an på model). Dette får menn generelt til å se værre ut og kvinner bedre. Anonymkode: f1303...e3d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #11 Skrevet 15. september 2017 24 minutes ago, AnonymBruker said: Iphone bruker 34 - 40mm linse (kommer an på model). Dette får menn generelt til å se værre ut og kvinner bedre. Anonymkode: f1303...e3d Jeg blir veldig tynn og lang i ansiktet på iPhonekamera, som ser fælt ut siden jeg allerede har litt tynt ansikt og lang panne, kan det du nevner være grunnen? Får også forstørret nese og smale lepper, har ok lepper i virkeligheten. Anonymkode: fa18e...51f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 30 minutes ago, Cata said: Shit, jeg som synes jeg ser bedre ut på selfier tatt med iPhonen enn jeg normalt gjør på bilder . Fotogen, jeg? Tru'kke det. Kjenner også noen som blir penere på selfies, misunner dere i disse SoMe tider Anonymkode: fa18e...51f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 Jeg å blir styggere med iPhone 7! Trodde det bare var meg 😅 Lastet ned Perfect365 og den fungerer bra så lenge du ikke overdriver med redigeringen bruker den egentlig kun til å fjærne kviser med og gjøre poser under øynene mitt mindre Anonymkode: 76188...9e2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 iPhone er grusom, hver gang jeg trykker på home knappen så føles det som om jeg har parkinson... Anonymkode: c3b6f...4cd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: iPhone er grusom, hver gang jeg trykker på home knappen så føles det som om jeg har parkinson... Anonymkode: c3b6f...4cd iPhone 7 altså Anonymkode: c3b6f...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå