AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Innerst inne vet du, svarer noen. Men hvordan vet man det? Anonymkode: d6a16...895
Norre Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Kommer vel an på hva det dreier seg om? Generelt sett, vet man jo hva man vil (isolert og egoistisk sett), men som oftest er det jo hensyn og vurderinger å ta i forhold til omstendigheter og konsekvenser. Dersom man vil gjøre noe som går ut over noe annet, må man iblant velge det man ikke vil. Tenk på helheten. Tenk konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 13 minutter siden, Norre skrev: Kommer vel an på hva det dreier seg om? Generelt sett, vet man jo hva man vil (isolert og egoistisk sett), men som oftest er det jo hensyn og vurderinger å ta i forhold til omstendigheter og konsekvenser. Dersom man vil gjøre noe som går ut over noe annet, må man iblant velge det man ikke vil. Tenk på helheten. Tenk konsekvenser. Men keg klarer ikke. Er lei av å holde tilbake. Jeg er den som holder mest tilbake av alle i min krets. Det gjelder å treffe en jeg har har følelser for. Som bor i utlandet og jeg er i byen hans nå.... en del av meg har så lyst å treffes, siden vi kan bli bedre kjent, kanskje får vi et fint møte. Ellers kan jeg få avkreftet følelsenene.. se realiteten. Men er redd følelsene også kan bli sterkere av et treff :/ Anonymkode: d6a16...895
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Treff han. Anonymkode: ba72d...0d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå