Gå til innhold

Hvordan feirer du bursdagen din alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan feirer du bursdsgen din hvis du ikke har noen å feire den med? 

Ellee ville feiret den? 

Jeg har noen tankee, men vil gjeene få litt tips. :)

Anonymkode: f98ce...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager meg god treretters ☺ 

Anonymkode: 947b3...02c

• Liker 1
Skrevet

Lager masse sjokoladekake, og så spiller jeg dataspill - eller ser på TV.    

Anonymkode: 28f7b...2c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har feiret bursdag alene flere ganger - og har hatt noen flotte dager! Kommer så klart an på om det er fridag eller arbeidsdag da, men for min del handler det mye om å planleggingen - ha en god plan for dagen.

Planlegge gode frokost, lunsj, middag og snacks. Velge ut et antrekk jeg føler meg ekstra fin i, lakke negler og ordne håret. Gjerne et kafébesøk på formiddagen hvis jeg har fri, eller en tur på kino eller teater på kvelden. Jeg skjeller alltid om det skjer noe spennende akkurat den dagen, som man kan dra på. Hva med en tur på spa eller til frisøren? Tur på fjellet med bålkos? Takeaway og en god bok i sofaen foran peisen kan også være en fin ting å gjøre på bursdagen, særlig hvis du - som meg - har bursdag på vinteren. 

Jeg pleier også å unne meg selv noen ting jeg har ønsket meg i "gave til meg selv" på bursdagen. Gratulerer med dagen! 

Anonymkode: 9d1a9...486

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri feiret alene, men tipper jeg hadde spist sunn og god mat, tatt en løpetur, "full dusjing" (hårkur, barbering osv) etterpå, laget en syndig dessert/snacks, kanskje nettshoppet litt og sett favorittfilmen i sofaen med koseklær og en kopp te/rødvin. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er det akkurat som enhver annen dag. Helt vanlig dag med andre ord, evt helg dersom den faller på en helgedag. Feirer verken at jeg ble født eller at jeg faktisk blir eldre...

Anonymkode: d0a9c...f9c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker å feire alene, men alltid familie som dukker opp eller planlegger noe 

Anonymkode: 0442e...888

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Feirer ikke bursdagen min, så den er som en helt vanlig dag.

Skrevet
3 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Feirer ikke bursdagen min, så den er som en helt vanlig dag.

Ikke jeg heller. Er blitt så gammel nå, at jeg vil helst glemme at jeg er blitt et år eldre.

Skrevet
På 15.9.2017 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har feiret bursdag alene flere ganger - og har hatt noen flotte dager! Kommer så klart an på om det er fridag eller arbeidsdag da, men for min del handler det mye om å planleggingen - ha en god plan for dagen.

Planlegge gode frokost, lunsj, middag og snacks. Velge ut et antrekk jeg føler meg ekstra fin i, lakke negler og ordne håret. Gjerne et kafébesøk på formiddagen hvis jeg har fri, eller en tur på kino eller teater på kvelden. Jeg skjeller alltid om det skjer noe spennende akkurat den dagen, som man kan dra på. Hva med en tur på spa eller til frisøren? Tur på fjellet med bålkos? Takeaway og en god bok i sofaen foran peisen kan også være en fin ting å gjøre på bursdagen, særlig hvis du - som meg - har bursdag på vinteren. 

Jeg pleier også å unne meg selv noen ting jeg har ønsket meg i "gave til meg selv" på bursdagen. Gratulerer med dagen! 

Anonymkode: 9d1a9...486

Oi det høres koselig ut. 😊 tilbringer bursdagene min alene jeg også.

Anonymkode: 51f29...60c

Skrevet

På lesesalen med en muffins. Digg med bursdag midt i eksamensperioden :)

Anonymkode: c1a19...9e3

• Liker 1
Skrevet

Først lager jeg bløtkake. Så spiser jeg bløtkake.

Anonymkode: 65211...36e

Skrevet

Jeg har faktisk bursdag i dag. 😁

Har planer om å lage meg god frokost med rundstykker, spekepølse og eggerøre. Så skal jeg bruke litt tid på hobbyen min: Male. Ser det er meldt fint vær i dag, så tar meg nok en lang gåtur og nyter den friske høstluften. 

I kveld skal jeg lage meg biff og se på en fin film. Har også kjøpt inn en sånn boks med to marsipankakestykker som jeg skal spise med god samvittighet! 

Og i går bestilte jeg meg et par nye støvletter som gave til meg selv! 😁

Skrevet

Jeg feirer aldri bursdagen min. Jeg har bursdag på julaften og eneste som er lik feiring er gratulasjon og gave. Så feires det jul etter det.

Anonymkode: 79707...3a5

Skrevet
På 15.9.2017 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Hvordan feirer du bursdsgen din hvis du ikke har noen å feire den med? 

Ellee ville feiret den? 

Jeg har noen tankee, men vil gjeene få litt tips. :)

Anonymkode: f98ce...8f1

I mange år feiret jeg både bursdag, jul og nyttår alene. 

Til bursdag kjøpte jeg noe litt dyrt som jeg har ønsket meg. En god middag, en god dessert og lå å så på film hele dagen.

Til jul og nyttår ble det masse god mat, dessert, godis og TV tid. Syns det var helt greit, jula var tung, men nyttår likte jeg best slik, savner de nyttårskveldene i blant. Nå er det full fart, masse familie, nesten mas fra samboer om å ha en fest å dra til.

Anonymkode: c126c...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...