Gå til innhold

Har ikke hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en man på snart 32 år, har ikke hatt ONS eller noe form for forhold før. Har hatt noen få flørter som ikke har gått så bra. Det har nok ikke hjulpet på selvtilliten når det gjelder damer.  Dette begynner å plage meg mer og mer, når alle i omgangskretsen min har kjæreste og flere av dem har fått familie med små barn. får tilbud om å bli med på forskjellig men føler meg som femte hjul på vogna. Jeg føler meg ensom selv om jeg har venner og familie som jeg treffer ofte.  

Jeg har orden på det meste, har det bra økonomisk, eige hus, bil, båt og en grei jobb. Har flere hobbyer, liker godt forskjellige frilufts aktiviteter som fjellturer/ski/jogging. Er sosial av meg, er med på det meste som skjer samen med venner. Men er redd for å ta kontakt med nye personer jeg treffer da spesielt damer.

Har et problem og det er jeg har vanskelig for å sei nei. Så jeg liker å hjelpe dei rundt meg. Mener selv jeg er en hyggelig og snill fyr.

Men jeg mangler ei å kunne få dele livet med. Jeg trur kanskje noe av grunnen er at jeg jobba mye fra jeg var 16 år og oppover.. ser nå jeg gjorde et feil valg der.

Har vore innom sukker/tinder uten hell, brukt profesjonell fotograf uten hell. Vore på sjekkeskole, uten noe form for resultat. Har brukt en del penger på å bli flinkere til å ta kontakt med damer.

jeg er adoptert til Norge, har asiatisk oprinelse, har tenkt tanken om det kan ha noe innvirkning. Mener selv jeg har et normalt utseende, normal kropp som er i god form.

så nå lurer jeg på om det er noen her som kan gi meg noen råd?

Jeg begynner jo å tenke på at det er unormalt for en som er 32 år og aldri hatt noe form for forhold med ei jente, kun noen få flørter. Tenker mer og mer på at jeg kommer til å forbli enslig resten av livet, korleis jeg kan gjere best mulig ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et stort overskudd av menn i den alderen i Norge. Alle kan ikke få med andre ord. Du har vært den uheldige og ikke møtt den rette før noen andre traff henne.

Og når du sier du er jomfru så er det nok fordi du har hatt en for vennlig personlighet. Som mann må du liksom føre dansen helt til senga. Det er kanskje litt sent nå siden mange i den alderen er ferdig med ONS og uforpliktende sex.

Jeg er i samme situasjon, bare 29 og tror det har med at gamle jomfruer ofte blir venner og ikke casanovar. Mitt tips er å ikke tenke på damer og heller forkurser på eget liv her og nå. Gjør ting du liker. Gå tur, kino, sykkling, film, mat, vin, reiser, sport, maling.

• Liker 1
Skrevet

Bor du på bygda eller i en by? Det beste er kanskje å bo i en stor by. Flere kvinner der og kvinner får oftere barn litt senere enn på bygda. 

Er det slik at du unngår kontakt med damer (du ikke kjenner fra før) uansett hvor du er? For da er det ikke rart at du er singel. 

Ser du har forsøkt en del for å bli flinkere til å snakke med damer, men det jeg vil legge til er å øve seg på å snakke med kvinner uten å ha noen baktanker. Snakk til en kvinne sånn du ville ha snakket til en kompis. Ikke tenkt at dette kan være en potensiell kjæreste. Da er det lett for å bli nervøs. Og blir man nervøs er det lett for at andre oppfatter det som at du har dårligere egenskaper som lav selvtillit, uinteressant, kjedelig, tørr osv. 

Øv på å oppføre deg naturlig og snakk mye til kvinner. Da vil du komme over nervøsiteten og det kan bli mye enklere å begynne å flørte med kvinner du finner attraktive og bruke noe av de tingene du lærte på sjekkeskolen. 

Hvordan er det å snakke med partnere til kompisene dine? Er det enklere fordi du vet at de er opptatt? Eller er det like vanskelig å snakke med dem som nye fremmede damer? Hvis det er enklere å snakke med dem er målet at det skal bli like enkelt å snakke med fremmede kvinner. 

I tillegg. Hvordan er klesstil, hår osv? Dette er en del av utseende som er enkelt å forbedre. 

Legger bare til at som adoptert fra utlandet selv er jeg mye mer populær blant andre utlendinger enn nordmenn. Føler andre utlendinger anser meg som mye mer attraktiv enn det nordmenn gjør. 

Anonymkode: 940f5...9f5

Skrevet

Jeg har forresten selv aldri hatt kjæreste. Er straks 26 år. Jobber mest med utseende for å ha mer sjans på menn. 

Anonymkode: 940f5...9f5

Skrevet

Bruk interessene du har. Bli med i gruppe hos DnT. Eller utfordre deg selv litt, bli med på et dansekurs eller liknende. 

Eller kanskje kompisene kan introdusere deg for en passende dame. Vet om mange som har funnet kjæreste via venner eller bekjente. 

Det å snakke med damer kan gå lettere om du finner en som du virkelig liker og som liker deg. Husk at man skal jo snakke sammen resten av livet i beste fall. Noen damer like også sjekke selv, men da må du vise at du er åpen for det.

Ser du etter en litt mild dame lik deg, eller noen som er mer bestemt og som kan gjøre deg "adrenalinsint"? 

Husk at en kvinnes gråstein er en annens gull. Det er ulikt hva vi liker. Jeg ville i utgangspunkt synes det var attraktivt med en rolig kar som likte friluft og hadde ordnet økonomi, men jeg hadde ville at han skulle ville ha meg spesielt - ikke bare ønske seg en kjæreste.

• Liker 4
Skrevet

Utlandet. Det er drøss med damer i verden. Ikke begrense deg til Norge

Jeg er også en mann på 32 som ikke har hatt kjæreste. Problemet mitt derimot er ikke at jeg ikke får interesse eller klarer prate med damer. Problemet er at jeg ikke føler de fleste damer jeg møter er stabile nok til å holde i det lange løp. 

(venter bare på "da har du ikke møtt de ordentlige damene/du har vært uheldig") 

Anonymkode: 4d284...7e8

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utlandet. Det er drøss med damer i verden. Ikke begrense deg til Norge

Jeg er også en mann på 32 som ikke har hatt kjæreste. Problemet mitt derimot er ikke at jeg ikke får interesse eller klarer prate med damer. Problemet er at jeg ikke føler de fleste damer jeg møter er stabile nok til å holde i det lange løp. 

(venter bare på "da har du ikke møtt de ordentlige damene/du har vært uheldig") 

Anonymkode: 4d284...7e8

Sikker på at det ikke er du som er den ustabile parten? ;)

Anonymkode: a416e...533

• Liker 5
Gjest DuVetHvem
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Fare for det 

Endret av DuVetHvem
Hater mobilen min.
Skrevet
15 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Bruk interessene du har. Bli med i gruppe hos DnT. Eller utfordre deg selv litt, bli med på et dansekurs eller liknende. 

Eller kanskje kompisene kan introdusere deg for en passende dame. Vet om mange som har funnet kjæreste via venner eller bekjente. 

Det å snakke med damer kan gå lettere om du finner en som du virkelig liker og som liker deg. Husk at man skal jo snakke sammen resten av livet i beste fall. Noen damer like også sjekke selv, men da må du vise at du er åpen for det.

Ser du etter en litt mild dame lik deg, eller noen som er mer bestemt og som kan gjøre deg "adrenalinsint"? 

Husk at en kvinnes gråstein er en annens gull. Det er ulikt hva vi liker. Jeg ville i utgangspunkt synes det var attraktivt med en rolig kar som likte friluft og hadde ordnet økonomi, men jeg hadde ville at han skulle ville ha meg spesielt - ikke bare ønske seg en kjæreste.

Jeg bur på en forholdsvis liten plass, så det gjer nok ikke saken bedre. Jeg jobber litt ugunstig, har hele verden som arbeidsplass. Så har tenkt litt på det du nevner om å bli med hos DnT. Jeg snakker ganske lett med de jeg kjenner, damer til venner av meg f.eks.  Jeg har lyst til å finne ei dame some gjerne er selvstendig, har egne meninger og er bestemt, men samtidig snill og et godt hjerte :) 

Jeg liker å velstelt, har ei ung jente som klipper meg fast som styrer frisyren min, så trur den skal vær OK.

Klede liker jeg å gå i litt laidback med mørkeblå jeans, t skjorte eller skjorte. Føler jeg har en ganske OK kles stil.

Jeg liker å reise, det blir ikke så mye som jeg kunne tenkt meg. Noen som vet om det finnes turer som single kan ta og møte andre? 

Skrevet
30 minutter siden, Gjest_mann32 skrev:

Jeg bur på en forholdsvis liten plass, så det gjer nok ikke saken bedre. Jeg jobber litt ugunstig, har hele verden som arbeidsplass. Så har tenkt litt på det du nevner om å bli med hos DnT. Jeg snakker ganske lett med de jeg kjenner, damer til venner av meg f.eks.  Jeg har lyst til å finne ei dame some gjerne er selvstendig, har egne meninger og er bestemt, men samtidig snill og et godt hjerte :) 

Jeg liker å velstelt, har ei ung jente som klipper meg fast som styrer frisyren min, så trur den skal vær OK.

Klede liker jeg å gå i litt laidback med mørkeblå jeans, t skjorte eller skjorte. Føler jeg har en ganske OK kles stil.

Jeg liker å reise, det blir ikke så mye som jeg kunne tenkt meg. Noen som vet om det finnes turer som single kan ta og møte andre? 

Hvis du har hele verden som arbeidsplass så reiser du vel ofte i jobben din?  En jente som er ufør passer for deg da som kan bli med deg på tur, for det er lite med rom for å bli kjent og ordentlig glad i hverandre om den ene er bortreist hele tiden. 
Jeg vet du skriver at det ikke blir så mye reising som du kunne tenkt deg men regner med du mener ferietur da? 
Med en dame med på jobbtur kan du kombinere jobb, ferie og samliv perfekt kombinasjon :)
En dame som er selvstendig, har egne meninger, er bestemt, snill og godt hjerte tror jeg du finner i 85% av alle jenter. 

Det er en kjempe god egenskap at du har jobbet fra du var 16 år, det viser god planlegging av fremdtiden og fornuft, og det har du mange goder av i dag som eget hus og båt . 
Jeg syntes hobbyene dine høres kjempe bra ut og at du høres ut som en super mann , så problemet ligger nok i at du mangler sexappeal og ikke flørter men kun gir en sjenert og vennlig utstråling. 
Har du noen jentevenner eller bare guttevenner? Prøv å få guttevennene dine til å ta med noen jentevenner, så øver du deg på å snakke til de som du snakker til guttene, ikke tenk på at det er damer, bare tenk menneske. 
Øv på å slå av en prat med buss sjåføren, kassa dama, de som jobber i klesbutikken, de du står i heisen med, øv på å kryss dine egne grenser som du syntes er ubehagelig og ikke definer alle du snakker med etter kjønn. Da blir det lettere å snakke naturlig og avslappet med damer etterhvert om du ikke ser på de som en egen klasse som er skummelt å snakke med, men som et medmenneske. 
En annen øvingsmåte kan være å starte i en sport med teamwork der det er mange av begge kjønn , eller foreksempel starte på dansekurs med swing dans, flamenco eller lignende, så vil du møte mange damer på kurs som bare syntes det er flott og tøft med flere menn selvom du er helt fersk! kjempe sjarmerende og en god måte å lære å kommunisere med damer på. 

Du skal nok finne deg ei dame etterhvert :) Lykke til :)

Anonymkode: 0e47e...f09

• Liker 1
Skrevet

I Oslo hadde en mann som deg fått en søt kjæreste på dagen.

Du har alt jeg ikke har, og jeg har aldri hatt et problem med å treffe jenter.

Du lyser trygghet og støhet, en god mann.

Kom deg hit :) Bygde Norge er knalltøft, og jeg forstår ikke hvordan en ung oppegående mann kan holde ut der ute.

Skrevet
5 timer siden, Gjest_mann32 skrev:

Du kan prøve et byrå som dette: http://www.carpe-diem.no/?gclid=CjwKCAjwl_PNBRBcEiwA4pplRXKkEU-0MQdHO26D9sbTCNON9R9Tb2IVS-CBne4DnkknvuTU1imn1xoC534QAvD_BwE

Skrevet

Hvor mange har du bedt ut på kaffe? Hvor mange har du forsøkt å flørte med?

Kjærester faller ikke i fanget, som regel må man ta initativ om man møter noen man liker. 

Jeg er kvinne og har bare blitt sjekket opp 1 gang i løpet av mitt 30 år gamle liv. 

Anonymkode: 78093...430

• Liker 1
Skrevet
På 15.9.2017 den 7.22, Gjest_mann32 skrev:

Jeg er en man på snart 32 år, har ikke hatt ONS eller noe form for forhold før. Har hatt noen få flørter som ikke har gått så bra. Det har nok ikke hjulpet på selvtilliten når det gjelder damer.  Dette begynner å plage meg mer og mer, når alle i omgangskretsen min har kjæreste og flere av dem har fått familie med små barn. får tilbud om å bli med på forskjellig men føler meg som femte hjul på vogna. Jeg føler meg ensom selv om jeg har venner og familie som jeg treffer ofte.  

Jeg har orden på det meste, har det bra økonomisk, eige hus, bil, båt og en grei jobb. Har flere hobbyer, liker godt forskjellige frilufts aktiviteter som fjellturer/ski/jogging. Er sosial av meg, er med på det meste som skjer samen med venner. Men er redd for å ta kontakt med nye personer jeg treffer da spesielt damer.

Har et problem og det er jeg har vanskelig for å sei nei. Så jeg liker å hjelpe dei rundt meg. Mener selv jeg er en hyggelig og snill fyr.

Men jeg mangler ei å kunne få dele livet med. Jeg trur kanskje noe av grunnen er at jeg jobba mye fra jeg var 16 år og oppover.. ser nå jeg gjorde et feil valg der.

Har vore innom sukker/tinder uten hell, brukt profesjonell fotograf uten hell. Vore på sjekkeskole, uten noe form for resultat. Har brukt en del penger på å bli flinkere til å ta kontakt med damer.

jeg er adoptert til Norge, har asiatisk oprinelse, har tenkt tanken om det kan ha noe innvirkning. Mener selv jeg har et normalt utseende, normal kropp som er i god form.

Jeg begynner jo å tenke på at det er unormalt for en som er 32 år og aldri hatt noe form for forhold med ei jente, kun noen få flørter. Tenker mer og mer på at jeg kommer til å forbli enslig resten av livet, korleis jeg kan gjere best mulig ut av det.

Dra på turisthytter i fjellheimen. Der er overskudd av damer

Anonymkode: 50071...aab

Skrevet

Ja det stemmer jeg reiser mye rundt om i jobbsammenheng. Så det blir mye mindre i privatsamheng enn kva jeg kunne tenkt meg. Skulle ønske at en kjæreste fallt rett i fanget, at det hadde vore så lett :) men det er nok ikke det. 

Jeg har vore på to kaffi dates. På den ene ga jenta uttrykk for ho ville treffes igjen, men det skjedd ikke noe mer.  Jeg må nok bli flinkere på å flørte, men er usikker på korleis en flørter uten å virke som en tulling.

Jeg har ikke mange jentevenner, de fleste jeg har er gjennom damer til venner.

Skrevet
On 15.9.2017 at 7:22 AM, Gjest_mann32 said:

Dra  til Russland eller noe der det er flere single damer enn menn......i Norge not sooo easy. I noen kommuner her til lands er det over 200 menn pr 100 kvinnfolk i alderen 20-39år som er single. Si meg er du helt uvitende  om dette?

Skrevet
13 minutter siden, Xcase33 skrev:

Dra  til Russland eller noe der det er flere single damer enn menn......i Norge not sooo easy. I noen kommuner her til lands er det over 200 menn pr 100 kvinnfolk i alderen 20-39år som er single. Si meg er du helt uvitende  om dette?

Å hente dame utenlands er jo hvertfall lavmål. Når det blir slutt med russerprostituerte dama som robber han og underkuer han så er det ingen andre damer som vil ta i han det er sikkert og visst! 

Skrevet

Er litt yngre, men kjenner meg igjen. Ingen kjæreste, ingen ons. Føler dette løpet er kjørt allerede egentlig. Når jeg er 32 håper jeg at jeg har forsonet meg med det.

Anonymkode: 92289...a02

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Å hente dame utenlands er jo hvertfall lavmål. Når det blir slutt med russerprostituerte dama som robber han og underkuer han så er det ingen andre damer som vil ta i han det er sikkert og visst! 

Snakker om at han reiser til Russland på ferie og bygger opp selvtilliten der. Som jeg sa til deg der et det enda et stort overskudd på damer iforhold til menn så kjønnsbalansen er annerledes. Det er damene der som tar initiativ og ikke mannfolkene pga det store underskuddet på mannfolk etter krigen.  Generasjonen etter sovjet snakker flytende engelsk også..du kan bli kjent med mange høy kvalitets damer iforkant via portaler som er alt fra leger til advokater.  Tror du må utvide verdenshorisonten din noe for synet ditt er ganske lavmål og for meg virker du litt lite oppegående. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...