blå Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Hva bør garderoben til en dame inneholde (jeg sier dame, altså ikke en fjortiss) Noen klær kan man jo ha år etter år bare det er bra kvalitet. De kan man bare mikse sammen med moteplagg. Men man bør jo ha en basisgarderobe. HVilke farger bør den inneholde......??
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Hmmm.. Ett plagg jeg må ha er ivertfall en blå dongeri bukse... Å en svart singlett.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 - Stroppeløs BH - Svart, klassisk dressbukse
Miss Marple Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Et par klassiske skjorter er også utrolig greit å ha. Kan brukes til både dongeri, dressbukser og skjørt.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Tynne, strikkede pologensere i ulike farger. Kan kombineres med det meste. En svart cardiganjakke uten for mye fjas (leter fortsatt selv). Mørke blå jeans.
Heidipia:) Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Tynne' date=' strikkede pologensere i ulike farger. Kan kombineres med det meste. En svart cardiganjakke uten for mye fjas (leter fortsatt selv). Mørke blå jeans.[/quote'] har akkurat kjøpt meg en sort cardiganjakke på H&M(katalogen)den er jeg superfornøyd med:)har også leita leeenge. kanskje du skulle gå inn å sjekke der:) ellers syns jeg alle damer burde ha minst en sort bukse og en sort dressjakke, kan kombineres med alle farger:)
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 har akkurat kjøpt meg en sort cardiganjakke på H&M(katalogen)den er jeg superfornøyd med:)har også leita leeenge. kanskje du skulle gå inn å sjekke der:) ellers syns jeg alle damer burde ha minst en sort bukse og en sort dressjakke, kan kombineres med alle farger:) Sort cardigan uten tull og tøys (belter, lommer og rare krager), det hadde de ikke i MIN H&M-katalog??? (eller kanskje jeg ikke kikket godt nok...) Takk for tipset, må nok ta den fram igjen.
Gjest Lea Skrevet 18. januar 2005 #8 Skrevet 18. januar 2005 Jeg er avhenig av å ha noen enkle, men pene dresser (dressjakke og bukse). Ellers: Et langt svart skjørt Hvit(e) skjorte®/bluse® Jeans Svart, enkel bukse (gjerne stretch) Cardigansett Ensfargede topper som er litt innsvinget
Heidipia:) Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 Sort cardigan uten tull og tøys (belter, lommer og rare krager), det hadde de ikke i MIN H&M-katalog??? (eller kanskje jeg ikke kikket godt nok...) Takk for tipset, må nok ta den fram igjen. vist du mener at belte er tull og tøys, så var det belte på. Men det kan du jo bare ta av, bruker og knyte det bak jeg. Syns det er ganske fint. Den er på side 74 i katalogen, men der er den vist i rosa og er langt fra så fin som i virkeligheten
blå Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2005 Den er på side 74 i katalogen' date=' men der er den vist i rosa og er langt fra så fin som i virkeligheten[/quote'] Så bra, det pleier å være omvendt, blir alltid skuffa når jeg kjøper noe der jeg. Har du vasket den noen ganger? Hvordan er kvaliteten etter vask (har litt dårlig erfaring....)
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 En liten og snerten, svart kjole er noe alle damer bør ha i klesskapet sitt :-)
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #12 Skrevet 19. januar 2005 - svart dressbukse - blå jeans - en eller annen form for dressjakke, gjerne i kord slik at den er fin uten å være altfor formell - svart skjørt - svarte støvletter - enkle topper i flere farger - hvit bluse - cardigan sett - noen tynne ullgensre, alla Benneton sine - belter
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #13 Skrevet 19. januar 2005 Det eneste jeg har i klesskapet mitt som kan beregnes som "basisk" er ei gammal miss sixty bukse (som faktisk ser ganske allright ut) Og noen trange, ensfarga V-hals gensere. Superdigge å ha på seg. Personlig synes jeg ingen garderobe er komplett uten minst to joggebukser But thats just me.
ivanka Skrevet 19. januar 2005 #14 Skrevet 19. januar 2005 he he, du har helt rett rimfrost! joggebukser må man jo også ha!
Heidipia:) Skrevet 19. januar 2005 #15 Skrevet 19. januar 2005 Kan jeg love deg at jeg også har:(, men denne var jeg virkelig fornøyd med. Har vasket den og syns den var like fin etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå