Gå til innhold

Er du hvit brud?

Skal du ha hvit brudekjole?  

1 stemme

1. 1. Skal du ha hvit brudekjole?

• Ja, hele kjolen er hvit.
      28
    • Ja, men livet er i en annen farge.
      0
    • Ja, men stakken er i en annen farge.
      0
    • Nei.
      10
    • Vet ikke/har ikke bestemt meg.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler enn meg som ikke skal være hvit brud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker, har kanskje lyst til å ha en annen farge men må prøve noen kjoler først.

Skrevet

For min del blir det hvit (ivory) kjole ja.. Jeg er vel litt tradisjonell når det gjelder sånne ting og tror hvit kjole passer meg best også faktisk. Men jeg synes det kan være veldig fint med en kjole med litt farge eller evt. overdel i en annen farge! (på andre vel og merke)

Skrevet

Jeg kler ikke hvitt... Det passer overhodet ikke med min personlighet. :)

Skrevet

Da er det jo heller ikke noe poeng å ha hvit kjole. Kjolen skal jo passe til en selv og ens personlighet og man skal føle seg vel i den. Er vel svært få andre dager antrekket står såpass i sentrum og da må det jo bli riktig for bruden selv! :)

Skrevet

Jeg har enda ikke bestemt meg, men blir ikke hvit kjole (Ensfarvet)

Skrevet

Jeg står mellom en kjole som er ivory og en som er gold. Det blir iallefall en ensfarget lys kjole på meg.

Skrevet

For min del er det bare en farge som er aktuell og det er hvit...

Skjønner godt at de som ikke føler seg vel i det velger noe annet, men for meg er det ikke tvil...

Skrevet

Jeg skal ikke være hvit brud, og skal heller ikke ha en brudekjole. Bare noe enkelt og elegant. Jeg skal forøvrig heller ikke gifte meg i kirken.

Skrevet

Jeg skal ikke være hvit brud, og det blir heller ingen tradisjonell brudekjole for min del. Så langt er planen sort og burgunder (muligens med detaljer i hvitt og kober) middelalderinspirert kjole.

Skrevet

Kjolen min er off-white men mere hvit enn gylden :)

Kunne aldri tenkt meg noe annet!

Skrevet

Min er diamond white, kunne heller ikke ha falt for noe sårlig farget tror jeg...

Skrevet

Planen er for øyeblikket å ikke ha en helt hvit kjole. Den blir lys med gulldetaljer. Hvertfall hvis jeg gifter meg i hva jeg i dag anser for å være drømmekjolen. ;)

Skrevet
Planen er for øyeblikket å ikke ha en helt hvit kjole. Den blir lys med gulldetaljer. Hvertfall hvis jeg gifter meg i hva jeg i dag anser for å være drømmekjolen. ;)

Den var aldeles nydelig. :-)

Skrevet

Jeg svarte, selv om jeg er gift :wink: Og jeg hadde hvit kjole

Skrevet

Ivory er engelsk og betyr elfenbenshvit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...