AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Jeg har tatt inn pelargoniumen i stuen og lurer på om den skal gjodsles så lenge jeg har den i varm stue? Anonymkode: b25ae...1e4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Vekstsesongen er over nå, så de skal ikke ha gjødsel. Anonymkode: 50c2f...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Utenom spørsmålet, men hvordan tar man avleggere til neste år? De tåler å stå til frosten kommer? Anonymkode: 34294...9f0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Utenom spørsmålet, men hvordan tar man avleggere til neste år? De tåler å stå til frosten kommer? Anonymkode: 34294...9f0 Jeg klipper av en grein, evnt. flere og fjerner de nederste bladene. Det kommer nye røtter der bladene var festet til stengelen. Så setter jeg stiklingene i vann en stund, og planter dem etter et par uker. Du kan også sette dem direkte i jord (såjord eller kaktusjord), men da må du passe på å holde jorden fuktig (ikke kliss våt). Jeg har fått nye planter i blomst i løpet av sommeren på denne måten. Anonymkode: 50c2f...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå