blå Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 HVa er ditt favoritt PC spill og hvorfor. Tenkte dette kunne være en tråd hvor vi fikk litt tips om forskellige spill. Det er helt klart lov å ha flere favoritter Vi kan jo også nevne sjangeren spillet er i. Mitt er: Den lengste reisen, det var så fengende historie, og jeg liker veldig godt adventurespill, hvor jeg i ro og mak kan pusle rundt. Ellers likte jeg Monkey Island, utrolig morsomme kommentarer. Også Adventure spill
Dru Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Jeg er rollespillmenneske, og jeg elsket Neverwinter Nights, inkludert expansions (Shadows of Undrentide og Hordes of the underdark). Ellers er Heroes of might and magic 3 en stadig tilbakevendende favoritt.
Superlammet Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Monkey Island serien er genial. Diablo 2: Lord of Destruction er helt genialt. Heroes of Might and Magic 4 er et spill som sluker tid og klarer å fenge en. men D2:LoD er min favoritt nå om dagen ;D
Arkana Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Det er selvsagt Sims og Sims2, RollerCoaster Tycoon (alle tre) på en god andreplass.
Cronos Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Battlefield 1942 med Desert Combat mod. Tusenvis av online spillere. Uslåelig! Ages of Empires II (snart kommer kanskje III'ern!) Hitman 2 var også ganske bra. Railroad Tycoon 2. Spillglede.... Som dere ser, så er jeg litt old-fashioned på spillfronten...
Scheherazade Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Spillet jeg har brukt mest tid på er nok desidert Civilization 3 med utvidelsespakke for spill over nettverk og Conquest-pakken. Et fantastisk festlig spill i strategigenren. Kort fortalt skal du bygge opp en siviliasjon, kjempe om ressurser og landområder og overleve tidens gang. Artig! Ellers liker jeg godt Myst-spillene, har ikke kjøpt det siste, men forgående spill har fantastisk grafikk og utfordrende gåter.
Gjest gotthard Skrevet 18. januar 2005 #8 Skrevet 18. januar 2005 den lengste reisen er helt konge,,spilt det 2 ganger og koste meg mye. nå kommer det et nytt lengste reisen til høsten. http://www.dagbladet.no/kultur/2003/03/01/362829.html så gled dere...
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 Er horror spill frelst, så jeg elsker spill som Alone in the Dark og 11th Hour. Ellers er Black Dahlia og Half Life 2 to glimrende spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå