lokmeister2016 Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Flere som fikk med seg dette? Fikk inntrykk av via dokumentaren de var en side ulykker for og møte folk og ha sex med som er gift. Jeg mener de er vel fortjent de ble hacka .. fysj for noe faenskap utro når man er gift stakkars partnere . Noen her som har vert medlem der eller har noen formeninger ?? Intressert i og høre andre sin mening jeg mener de er helt forjævlig konsept, og hackingen var vel fortjent . Er dagens forhold utroskap ?? Hvorfor er ikke folk singel og puler rundt istede ?? Tenk på hvordan man ødlegger en partner sin tilitt for resten av livet kansje.. 1
Rotemor Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Nei, dette er ikke greit. Man har krav på privatliv uansett. Utroskap er umoralskt, men ikke ulovlig. Men å hacke noen, eller henge de ut offentlig er faktisk ulovlig.
lokmeister2016 Skrevet 14. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2017 3 minutter siden, Rotemor skrev: Nei, dette er ikke greit. Man har krav på privatliv uansett. Utroskap er umoralskt, men ikke ulovlig. Men å hacke noen, eller henge de ut offentlig er faktisk ulovlig. Sant nokk men jeg tenker de var karma . Så ektefellene fikk se drittsekkene de var sammen me. Hva hadde du følt om de var din partner ?? Sett bort fra om du er singel nåda 2
Rotemor Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 20 minutter siden, lokmeister2016 skrev: Sant nokk men jeg tenker de var karma . Så ektefellene fikk se drittsekkene de var sammen me. Hva hadde du følt om de var din partner ?? Sett bort fra om du er singel nåda Metoden er ikke greit. Det handler ikke om personlig opplevelse. Man krenker ikke folk på den måten.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, lokmeister2016 skrev: Flere som fikk med seg dette? Fikk inntrykk av via dokumentaren de var en side ulykker for og møte folk og ha sex med som er gift. Jeg mener de er vel fortjent de ble hacka .. fysj for noe faenskap utro når man er gift stakkars partnere . Noen her som har vert medlem der eller har noen formeninger ?? Intressert i og høre andre sin mening jeg mener de er helt forjævlig konsept, og hackingen var vel fortjent . Er dagens forhold utroskap ?? Hvorfor er ikke folk singel og puler rundt istede ?? Tenk på hvordan man ødlegger en partner sin tilitt for resten av livet kansje.. Har vert medlem av rn annen side. Er ikke gift jeg da. Møtre aldri noen der, men det jeg "lærte" er at det er utrolig mange menn som trenger å bare "lufte ut" og ikke når det kommer til sex, men kun prate om føleser og sånt. Og mange ekteskap er ren "løgn" de jolder sammen for barna eller for tryggheten, og de bare fungeree som venner. Mer eller mindre trist. Anonymkode: f6877...fda
SlemUlv Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Er ikke dette et år siden? Eller har det skjedd igjen?
lokmeister2016 Skrevet 14. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2017 2 timer siden, kattepusen skrev: Er ikke dette et år siden? Eller har det skjedd igjen? Jo et år siden men jeg så på dokumentaren om det istad
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, lokmeister2016 skrev: Sant nokk men jeg tenker de var karma . Så ektefellene fikk se drittsekkene de var sammen me. Hva hadde du følt om de var din partner ?? Sett bort fra om du er singel nåda Enig. Aldri hørt om siden men støtter absolutt hacking og uthenging av utroe og pedofile. Er jo ikke så lenge siden et pedo forum ble hacka heller og det ble sendt info til de pedofiles arbeidsgivere og familier og kjærester. Kjempe bra! Anonymkode: 8e475...ef3
HalldirV2 Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Aldri hørt om siden men støtter absolutt hacking og uthenging av utroe og pedofile. Er jo ikke så lenge siden et pedo forum ble hacka heller og det ble sendt info til de pedofiles arbeidsgivere og familier og kjærester. Kjempe bra! Anonymkode: 8e475...ef3 I teorien er jeg enig, men har du tenkt på konsekvensene barna til pedofile fedre og mødre møter i samfunnet etter å ha blitt uthengt? Det finnes andre måter å ta svina på og som skåner barn og andre uskyldige i nærmeste familie. For meg blir dette helt latterlig lite gjennomtenkt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 5 timer siden, Rotemor skrev: Nei, dette er ikke greit. Man har krav på privatliv uansett. Utroskap er umoralskt, men ikke ulovlig. Men å hacke noen, eller henge de ut offentlig er faktisk ulovlig. Sier du det? Anonymkode: fb562...2ec
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #11 Skrevet 15. september 2017 9 minutter siden, HalldirV2 skrev: I teorien er jeg enig, men har du tenkt på konsekvensene barna til pedofile fedre og mødre møter i samfunnet etter å ha blitt uthengt? Det finnes andre måter å ta svina på og som skåner barn og andre uskyldige i nærmeste familie. For meg blir dette helt latterlig lite gjennomtenkt. De vil jo da få vite sannheten og beskytte seg mot vedkommende. Ser ingen negative konsekvenser i det utenom at noen mister sin far og ektemann, men det er bedre det enn at ingen vet og den pedofile fortsetter å foregripe seg på barn og skaper fler alvorlige traumer og ødeleggelse (eller den utro fortsetter å være utro). Jeg mener sosial utfrysing og forbannelse er det eneste som vil være effektivt. De som får fengselsstraffer fortsetter når de har sona ferdig Anonymkode: 8e475...ef3
HalldirV2 Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De vil jo da få vite sannheten og beskytte seg mot vedkommende. Ser ingen negative konsekvenser i det utenom at noen mister sin far og ektemann, men det er bedre det enn at ingen vet og den pedofile fortsetter å foregripe seg på barn og skaper fler alvorlige traumer og ødeleggelse (eller den utro fortsetter å være utro). Jeg mener sosial utfrysing og forbannelse er det eneste som vil være effektivt. De som får fengselsstraffer fortsetter når de har sona ferdig Anonymkode: 8e475...ef3 Det er et ganske stort hav mellom å la en pedofil få fritt utløp til å henge denne ut i offentligheten. F.eks kan man kontakte politiet og la de gjøre jobben, og på den måten skåne nærmeste familie på best mulig måte.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 10 minutter siden, HalldirV2 skrev: Det er et ganske stort hav mellom å la en pedofil få fritt utløp til å henge denne ut i offentligheten. F.eks kan man kontakte politiet og la de gjøre jobben, og på den måten skåne nærmeste familie på best mulig måte. En fengselsstraff forandrer svært få pedofile (og kriminelle) så det er liten nytte i. Anonymkode: 8e475...ef3
HalldirV2 Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En fengselsstraff forandrer svært få pedofile (og kriminelle) så det er liten nytte i. Anonymkode: 8e475...ef3 Tviler på at offentlig uthenging forandrer på noe mer, men det er uansett ikke relevant for kommentaren min. Jeg snakker om hensyn til nærmeste familie og da særlig barn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 Hvor så du denne dokumentaren? Eksmannen min var der og hadde et forhold med en dame fra denne siden.. Anonymkode: e9fbf...995
lokmeister2016 Skrevet 16. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2017 På 15.9.2017 den 8.28, AnonymBruker skrev: Hvor så du denne dokumentaren? Eksmannen min var der og hadde et forhold med en dame fra denne siden.. Anonymkode: e9fbf...995 123movies.to søk asley madison sex,lies og et eller annet stakars deg!! For et svin
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #17 Skrevet 16. september 2017 På 15.9.2017 den 8.28, AnonymBruker skrev: Hvor så du denne dokumentaren? Eksmannen min var der og hadde et forhold med en dame fra denne siden.. Anonymkode: e9fbf...995 Om det du skriver er rett så var du i tilfelle uheldig. Det er antatt at rundt 90 - 95% av alle profilene som utga seg for å være kvinner var falske på det nettstedet. Anonymkode: 29744...419
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #18 Skrevet 16. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det du skriver er rett så var du i tilfelle uheldig. Det er antatt at rundt 90 - 95% av alle profilene som utga seg for å være kvinner var falske på det nettstedet. Anonymkode: 29744...419 Det er dessverre sant.. Han fant en dame fra samme by som vi bor i. Ser henne titt og ofte og det gjør like vondt ennå... Tenk at det faktisk finnes en slik side!!! Anonymkode: e9fbf...995
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå