Hjertefisk Skrevet 14. september 2017 #1 Del Skrevet 14. september 2017 Hei alle dere som har bikka 30 og som har begynt å få linjer under/ved øynene. Hvilken concealer bruker dere? Som oftest bruker jeg kun ørlite grann foundation under øynene. Synes nemlig ikke det skal mye til før linjene jeg har fått kommer enda tydeligere fram. Concealeren jeg pleide å bruke før måtte jeg bare kaste rett i søppla. Så ganske tørr ut og 100% ganger mer rynkete ut med concealer enn uten. Men så er jeg jo velsignet med mørke ringer under øynene også. Som ikke blir blekere med årene. Lurer på om det finnes en concealer som dekker greit uten å framheve alt man helst vil skjule? Tar gjerne i mot andre tips også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Del Skrevet 14. september 2017 Er ikke 30 og oppover, men har litt linjer under øynene, og jeg så et bra tips på youtube. Å ta litt løspudder på beautyblenderen og presse uttapå concealeren, sånn at ikke concealeren legger seg i linjen. Funker bra for meg. Linjene syns fremdeles, men sminken legger seg ikke som en linje. Anonymkode: 1f0ca...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 Min favoritt er Fit Me fra Maybelline. Pudder gjør at linjer og tørrhet blir mye mer fremtredende, bruk så lite som mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2017 #4 Del Skrevet 15. september 2017 Jeg bruker også Fit Me fra Maybelline. Det er den beste kremconcealeren jeg har prøvd, og det begynner å bli en hel del etterhvert. Jeg kan forøvrig også anbefale pudderconcealer fra Everyday Minerals. Jeg sliter med fuktfattig hud som blir tørr med én gang den ser snurten av noe sånt, men akkurat denne er helt magisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Del Skrevet 16. september 2017 Er 30 og har ikke linjer under øynene! Sikker på at du ikke overdriver litt? Anonymkode: 5b564...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavendela Skrevet 16. september 2017 #6 Del Skrevet 16. september 2017 Fit me fra maybelline her også 😊👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2017 #7 Del Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er 30 og har ikke linjer under øynene! Sikker på at du ikke overdriver litt? Anonymkode: 5b564...243 Man har gjerne ikke linjer /rynker når man er 30 men foundation og concealer kan fremheve tekstur og tørrhet i huden og da ser det ut som om man har linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå