AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 I dag begynner en ny sesong av American Horror Story på Fox kl. 21.55. Er det noen andre som skal se? Anonymkode: cb6b0...316
Djungelvrål Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Nei, bare sett ca to sesonger. Ble litt rart med de samme skuespillererne om og om igjen og den samme leksa igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Jeg har ikke sett alle sesongene jeg heller, kanskje fire til sammen, men ikke de siste. Jeg synes det er greit med de samme skuespillerne, jeg liker det egenltlig. Denne startet kjedelig, synes jeg, men skal i alle fall se ferdig episoden og den neste når den blir sendt. Anonymkode: cb6b0...316
Vin_fruen Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 har sett episode 2... litt i tvil, men skal gi den en sjans. har likt de fleste sesongene, utenom roanoak(?) Og freakshow
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Har sett de to første episodene allerede Interresant intro til sesongen Anonymkode: b31a9...e1f
Gjest GulSol Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Så episode 1 forrige uke. Har ikke fått tid til å se nr 2, men tenkte å få det gjort i helga. Liker serien. Blir nok en kul sesong!
Mellifluous Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Likte veldig godt de to første sesongene, samt freakshow. Så første episode av denne sesongen forrige uke, og syns det virker lovende. Gleder meg til å se hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 Spørsmål: Kan man se sesongene uavhengig av hverandre? Jeg har lest at det er en gjennomgående rød tråd som det er noen sånn underfundige teorier om. Men jeg begynte på første og synes den var så skummel at jeg klarte ikke. Hvilken sesong er minst skummel? Anonymkode: 664d5...b98
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 På 14.9.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Spørsmål: Kan man se sesongene uavhengig av hverandre? Jeg har lest at det er en gjennomgående rød tråd som det er noen sånn underfundige teorier om. Men jeg begynte på første og synes den var så skummel at jeg klarte ikke. Hvilken sesong er minst skummel? Anonymkode: 664d5...b98 Første sesongen er dritbra rett og slett. Men skummelt.. Det er jo forskjellig hva folk legger i skummelt. Jeg syns mye med AHS er ekkelt, gir meg en ekkelt, trist og tom følelse. Men alle kan jo defineres som skummel på en eller annen måte. Hvorfor vil du se serien dersom du syns den er veldig skummelt? Forøvrig kan man se sesongene uavhengig av hverandre. Det finnes noen små hint om en slags sammenheng, men det har ingenting å si for storyen i hver enkelt sesong. Man har ikke fått noen svar på hvordan dette henger sammen. Anonymkode: b1d15...6ae
Oardnji Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Du kan se sesongene om hverandre, den røde tråden er veldig liten. Den mest åpenbare sammenhengen er en karakter i Asylum og Roanoke. Og en karakter som dukker opp i Asylum og Freakshow. Men de legger ikke noe vekt på dette og du trenger ikke kjenne sammenhengen for at storyen skal gi mening.
Gjest Alexis Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Denne sesongen er ikke noe for meg... Syns hovedpersonen blir veldig slitsom og de klovnene er for skumle Har egentlig falt litt av serien... Likte veldig godt sesong 1 og 2. Roanoke var ikke så verst, men de andre så jeg aldri ferdig. Kommer veldig an på hva det handler om og hvem som spiller hva, for min del.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #12 Skrevet 25. september 2017 Jeg var veldig skeptisk til sesongen i begynnelsen, men jeg liker den mer og mer og tror den kan bli kjempebra. Ble ekstremt skuffet over Roanoke, så jeg håper denne blir bedre. Anonymkode: 22b6c...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå