Gå til innhold

Er det noen her som har behandlet kråketær rundt øyne med botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du fornøyd med resultatet? Hvor mye kostet det? Ser det står ca 2500,- for 1 område, er det da pr øye?

Anonymkode: 75047...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd når jeg ikke får full dose, liker best at det er noe mimikk igjen der, bare gjøre det mindre fremtredende :) Det er for begge sider, prisen altså ;) 

Anonymkode: 7620c...d89

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fornøyd når jeg ikke får full dose, liker best at det er noe mimikk igjen der, bare gjøre det mindre fremtredende :) Det er for begge sider, prisen altså ;) 

Takk for svar 😀 Jeg er veldig redd for akkurat det du sier, at det blir mimikkløst, for jeg smiler med øynene, tror det blir merkelig hvis smilet plutselig stopper før det har nådd øynene. Da ser jeg håp i sikte hvis prisen er for begge ☺️

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😀 Jeg er veldig redd for akkurat det du sier, at det blir mimikkløst, for jeg smiler med øynene, tror det blir merkelig hvis smilet plutselig stopper før det har nådd øynene. Da ser jeg håp i sikte hvis prisen er for begge ☺️

Men du burde si i fra til behandleren at du ønsker å ha en lavere dose. Bedre å fylle på om man ønsker mer, enn å må vente på at effekten skal gå ut. 

Skrevet

Hva med å akseptere at man får linjer? Linjer kan også være vakkert. Det viser at man lever livet sitt. Det gir historier i et ansikt. 

Fatter ikke at folk tør å sprøyte inn gift i ansiktet...

Anonymkode: f4ebc...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...