AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Er det slik at jo mer brutto årsinntekt man har jo mer attraktiv er en person på markede? Jeg tjener under 300.000 i året og har langt ifra noen millionlønn og kan heller ikke bruke penger i vilden sky. Er jeg ikke like attraktiv for menn når jeg må være forsiktig med mine penger? Jeg kan ikke f.eks gå og kjøpe meg en jakke til 3000 hver måned, eller wekeender her å der, jeg må spinke å spare til det. Føler det er et lite press på det når man dater, da er det dyre restauranter og alt med seg. Syns det kan være ekkelt å fortelle noen at jeg faktisk ikke har så god råd uten å virke fattig å kjedelig.. Anonymkode: 9c534...1de
Mannemann84 Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Nei det er det ikke. De aller fleste menn vil bare være glade for å ha en kjæreste. Ja jeg vet, noen få kjekkaser får de jentene de vil og vil bare ha dem til sex. Men resten blir stort sett bare glade om en jente vil treff dem, så lenge hun er normal og kjærlig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Du tror at dette er viktig for menn fordi det er viktig for deg at menn tjener godt. Men det er ikke overførbart, menn bryr seg ikke om slike ting. Litt som med dick-pics. Menn liker å få bilder av kjønnsorgan, og tror kvinner liker det samme. Anonymkode: b2b4a...657 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det slik at jo mer brutto årsinntekt man har jo mer attraktiv er en person på markede? Jeg tjener under 300.000 i året og har langt ifra noen millionlønn og kan heller ikke bruke penger i vilden sky. Er jeg ikke like attraktiv for menn når jeg må være forsiktig med mine penger? Jeg kan ikke f.eks gå og kjøpe meg en jakke til 3000 hver måned, eller wekeender her å der, jeg må spinke å spare til det. Føler det er et lite press på det når man dater, da er det dyre restauranter og alt med seg. Syns det kan være ekkelt å fortelle noen at jeg faktisk ikke har så god råd uten å virke fattig å kjedelig.. Anonymkode: 9c534...1de Spinke og spare. Personlig er jeg helt ok med å spare, men jeg hater å spinke. Anonymkode: 323fd...5fc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Så lenge du ikke er mann er det nok helt uproblematisk. Anonymkode: ea7f5...794 1
Mr_Kindle Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Har ingenting nytt å komme med unntatt å bekrefte hva de andre menn skriver. For menn er inntekt helt irrelevant, det er kvinner som er opptatt av dette. 2
Try2 Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 (endret) Kun saueflokken som er opptatt av dette Endret 14. september 2017 av Try2 feil
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at jo mer brutto årsinntekt man har jo mer attraktiv er en person på markede? Jeg tjener under 300.000 i året og har langt ifra noen millionlønn og kan heller ikke bruke penger i vilden sky. Er jeg ikke like attraktiv for menn når jeg må være forsiktig med mine penger? Jeg kan ikke f.eks gå og kjøpe meg en jakke til 3000 hver måned, eller wekeender her å der, jeg må spinke å spare til det. Føler det er et lite press på det når man dater, da er det dyre restauranter og alt med seg. Syns det kan være ekkelt å fortelle noen at jeg faktisk ikke har så god råd uten å virke fattig å kjedelig.. Anonymkode: 9c534...1de Kan jeg spørre hva du jobber med siden du har under 300? 😊 Anonymkode: 5a5b1...a4c
Mannemann84 Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Ingen av jentene jeg har truffet har noen gang brydd seg om hva jeg tjener eller gjør, så lenge jeg ikke skader noen. 3
HalldirV2 Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Nei, du blir ikke mindre attraktiv av det. De som påstår at du blir det er i mine øyne mindre attraktive, da jeg ikke synes materialistiske og overfladiske personer er særlig sexy.
Mannemann84 Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 Det stemmer. Om en jente bor på en bitteliten hybel og bare har råd til tunfisk og nudler så er det nesten som om hun blir mer sjarmerende/søtere. Spesielt om hun er intelligent/akademisk itillegg. Men om hun er veldig fattig, har dårlige tatoveringer og snakker "bredt" arbeiderklasse, røyker og banner...vel da er det jo noe litt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #12 Skrevet 14. september 2017 Skal være ærlig med deg; ja, for meg er du uattraktiv med den inntekten. Hadde jeg vært i begynnelsen av 20 årene hadde jeg neppe brydd meg. Anonymkode: f998d...866 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #13 Skrevet 14. september 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal være ærlig med deg; ja, for meg er du uattraktiv med den inntekten. Hadde jeg vært i begynnelsen av 20 årene hadde jeg neppe brydd meg. Anonymkode: f998d...866 Og din alder er? Hvorfor er det uattraktivt? Anonymkode: 9c534...1de
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #14 Skrevet 14. september 2017 34 minutter siden, Mannemann84 skrev: Det stemmer. Om en jente bor på en bitteliten hybel og bare har råd til tunfisk og nudler så er det nesten som om hun blir mer sjarmerende/søtere. Spesielt om hun er intelligent/akademisk itillegg. Men om hun er veldig fattig, har dårlige tatoveringer og snakker "bredt" arbeiderklasse, røyker og banner...vel da er det jo noe litt annet. Hva mener du med dårlige tatoveringer og snakker bredt? Tenker du da på dialekt? Anonymkode: 9c534...1de 1
hocane Skrevet 14. september 2017 #15 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, Mr_Kindle skrev: For menn er inntekt helt irrelevant, det er kvinner som er opptatt av dette. Melder meg på denne 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #16 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, Mannemann84 skrev: Det stemmer. Om en jente bor på en bitteliten hybel og bare har råd til tunfisk og nudler så er det nesten som om hun blir mer sjarmerende/søtere. Spesielt om hun er intelligent/akademisk itillegg. Men om hun er veldig fattig, har dårlige tatoveringer og snakker "bredt" arbeiderklasse, røyker og banner...vel da er det jo noe litt annet. Ja, for det er jo så mange akademikere som tjener under 300.000. Man tjener altså mer som stipendiat. Anonymkode: a99d0...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #17 Skrevet 14. september 2017 3 timer siden, Mannemann84 skrev: Nei det er det ikke. De aller fleste menn vil bare være glade for å ha en kjæreste. Ja jeg vet, noen få kjekkaser får de jentene de vil og vil bare ha dem til sex. Men resten blir stort sett bare glade om en jente vil treff dem, så lenge hun er normal og kjærlig. Det stemmer ikke er ikke mangel på kvinner. Så menn nøyer seg ikke med hva som helst. Men til deg ts. Menn er mer opptatt av utseende til partneren enn penger , status og jobb slik som kvinner er. Så det går nok bra. Så lenge du vertfall klarer å ta vare på deg selv Anonymkode: 08a6c...2d4
Macro Skrevet 14. september 2017 #18 Skrevet 14. september 2017 Det som er uattrektivt er når man bruker mer enn man har. Da spiller det ingen rolle om man tjener 200 000 eller 2 mill. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #19 Skrevet 14. september 2017 Nei for meg hadde du vært lite atraktiv om du ikke spinket og sparte, men brukte uten kontroll. Kontroll og råd til vanlige ting. Anonymkode: a73fb...a03
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #20 Skrevet 14. september 2017 For meg er det uattraktivt. Er student selv uten god økonomi. Også dere som sier at "som mann er det uattraktivt, men ikke om du er kvinne". Virkelig? Synker dere så lavt at dere setter kvinner under menn- altså det er greit om mannen tjener bra og kvinnen tjener dårlig, men ikke omvendt... også ble det nevnt at en stipendiat tjener mer. Det skulle bare mangle. De har tross alt master og har jobber hardt for det, og phD er det neste. Imponerende, stipendiat lønna skulle bare mangle. også, selvinnstikten til folk her inne er uattraktivt. Anonymkode: 30d73...a2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå