Gå til innhold

Smerte under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat fått meg kjæreste, og endelig har jeg mistet den såkalte "jomfrudommen". Vi var hatt sex to ganger, pga avstand.

Men jeg er så redd for at jeg har vestibulitt. Det svir noe innmari, det er akkurat som om jeg har en stram "strikk" rett innenfor vagina. Det gjør så vondt at vi må avslutte. Det er riktignok bare to ganger (/dager) vi har hatt sex, så jeg vet jo ikke om det er skjedekransen, eller om det bare er sånn... Jeg har også brukt stor vibrator og det er like vondt da, selv om jeg er veldig tent og våt (bruker også glidemiddel).

Så, jeg lurer litt på, hvordan beskriver du smerten du følte da du hadde sex første gangen(e), om du hadde smerte? Og ca hvor lang tid tok det før smerten gikk over til å bli nytelse?

Anonymkode: dc028...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig 😕 Mitt beste råd er å gå til gynekolog. Finn ut hva det er. Er det alltid sånn? 

Anonymkode: 3365c...1ed

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig 😕 Mitt beste råd er å gå til gynekolog. Finn ut hva det er. Er det alltid sånn? 

Anonymkode: 3365c...1ed

Har legetime om en måneds tid for å ta celleprøve, så skal høre med legen samtidig. Blir min første gynekologiske undersøkelse. Er alltid sånn, ja.

Endret av gurkemeie
Skrevet

Oida, klarte å ikke gjøre dette anonymt. Jaja ;)

Skrevet

Det er ikke uvanlig de første gangene. Kjæresten og jeg hadde sex sikkert 10-15 ganger før det slutta å gjøre vondt. Men, det er utrolig viktig at dere bruker tid på forspill så du er ordentlig opphisset før selve penetreringen. Ellers vil det selvsagt gjøre vondt. Problemet mitt var at jeg stressa og sleit med å slappe ordentlig av, uten at jeg var helt klar over dette selv.

Anonymkode: 32154...bcb

Skrevet

Jeg hadde samme problem. Du har nok ikke vestibulitt, da hadde du ikke fått han inn der i det hele tatt. Jeg trodde jeg også hadde det, men etter hvert som man blir mer trygg på hverandre, lærer hva man liker og klarer å slappe av blir det mye bedre :-) Men jeg trenger fremdeles laaaangt forspill, noen er bare sånn. Tar tid før jeg klarer å koble av. 

Anonymkode: cce3e...cf4

Skrevet

Var vondt minst 10 ganger før det først ble helt greit. Skikkelig godt var det ikke før lenge etterpå.. 

Anonymkode: 3635a...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...