Gjest Ninakanin Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Har vært litt rar i kjeven et par dager, og nå tenkte jeg at det var på tide å spørre dere kloke hoder der ute i KG-jungelen. Hva kan dette være? Kjenner det er som om jeg skulle ha fått meg en på "tygga" (Åh! Er det derfor det heter "tygga", fordi det er kjeven man tygger med? Luuuuur kanin ) hvis jeg trykker meg selv ca 2 cm fra den tydelige "knokkelen" som kjeven henger fast i skallen med ( :o æææææsj, skjelett inni meeeeg ), ut mot haken. Det er vondt. Au.
Gjest Pjusk Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Du biter sikkert tennen hardt sammen når du sover. Skaff deg en biteskinne hos tannlegen hvis det vaedvarer, for du ødelegger tenne dine og kommer dessuten inn i en vond sirkel med mer biting pga. anspenthet (biteskinne = liten sak, sitter fast på fortennene).
Gjest Ninakanin Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Aha... lurt. Håper at det slutter snart.
Sniglå Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Du har nok bare gangsperr i en eller flere av tyggemusklene ja! Går nok over snart skal du se! Kanskje du også reagerte på solstormen
Gjest Ninakanin Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Ja kanskje det Men hvorfor støl i munnen?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Heeeey, du bare tuller med meg, Sniglå
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 Antagelig strammer du kjevene når du sover. Eller så kan det være at du får visdomstenner? Prøv å forandre sovestilling og slappe av i kjevene. Mye stress for tiden?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. januar 2005 #10 Skrevet 18. januar 2005 Åh Sniglå husker du den visdomstannpraten den dagen du var trøtt!??! Hjelp, tenk hvis jeg får visdomstennene!!! Iiiiiiik!!!
Sniglå Skrevet 18. januar 2005 #11 Skrevet 18. januar 2005 :hår: oh no! Men det er sant det, kanskje du får de, men i og med at du har trukket de oppe (var det ikke så?), så tror jeg egentlig ikke at du får de nede. Ble en lang teit setning det der..
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 18. januar 2005 #12 Skrevet 18. januar 2005 Visdomstenner kan gi kjevesmerter, spesielt om det er så dårlig plass at de blir liggende og presse på nabotenner og bein.
Gjest Ninakanin Skrevet 19. januar 2005 #13 Skrevet 19. januar 2005 Jeg så den!!! Jeg så den i går når jeg pusset tennene!! En ond ond tann som presset seg opp!! Aaaaaau!
Leviin Skrevet 19. januar 2005 #14 Skrevet 19. januar 2005 Jepp, visdomstenner var det første jeg tenkte på da jeg leste kjevesmerter. DET har jeg nemlig selv erfaring med om dagen! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 Jeg så den!!! Jeg så den i går når jeg pusset tennene!! En ond ond tann som presset seg opp!! Aaaaaau! Ooouuuhhh......Kondolerer. Kvittet meg selv med et av de beistene for en mnds tid siden. Ikke noe jeg ønsker å gjenta med det første.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå