AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg lider av angst og føler det er en jævla vegg rundt meg som gjør at folk ikke kommer inn til meg. Det er en person som jeg har møtt et par ganger tilfeldig og vi har såvidt kommet i prat. Han tekstet med meg et par ganger og kan noen ganger oppta kontakten. Det kan være så enkle samtaler, men jeg selv hadde ikke turt å gjort slik i frykt for at vedkommende skulle syntes det var rart. Men....han bare gjorde det. Jeg har bare så lyst til å spørre om vi skal finne på noe, men jeg føler det er verre om jenta tar kontakt? eller tenker jeg helt feil nå? Føler liksom scanarioet; jeg sender melding, han tenker "hvafaen?! Så jævla creepy at hun spør om vi skal ut" Anonymkode: 5fba7...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Del Skrevet 14. september 2017 Det syntes han nok bare er koselig Anonymkode: 6a824...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå