AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Jeg skal kjøpe meg ny mobil til i underkant av 3000,- og lurer på hvilken av disse to som er best: Moto G5 Plus eller Huawei P10 Gold? Noen mobileksperter her? Evt hvorfor er den ene bedre enn den andre? Anonymkode: 7832e...0ea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Hvorfor ikke legge på noen få hundrelapper og kjøpe en Iphone SE? Jeg er meget fornøyd med mitt valg etter å ha vært i androidverdenen i alle år. Anonymkode: bcdfc...00a 1
Leo Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Jeg har hatt en Huawei og var minst like fornøyd med den som jeg er med min nåværende Samsung S7. Hadde jeg ikke fått utlevert sistnevnte i forbindelse med jobb og vært forpliktet til å bruke den ville jeg ikke ha byttet i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke legge på noen få hundrelapper og kjøpe en Iphone SE? Jeg er meget fornøyd med mitt valg etter å ha vært i androidverdenen i alle år. Anonymkode: bcdfc...00a Fordi jeg har hatt iPhone i mange år og sett meg lei på det, vil ha forandring. Anonymkode: 7832e...0ea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, Leo skrev: Jeg har hatt en Huawei og var minst like fornøyd med den som jeg er med min nåværende Samsung S7. Hadde jeg ikke fått utlevert sistnevnte i forbindelse med jobb og vært forpliktet til å bruke den ville jeg ikke ha byttet i det hele tatt! Takk for at du deler din erfaring Anonymkode: 7832e...0ea
neon_sun Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 (endret) Jeg har ikke erfaring med de to, men har hatt både honor 6,8 og 9 og er superfornøyd med Huawei. Hatt samsung galaxy i diverse utgaver før og er mer fornøyd med Huawei. Blant annet har batteriet vært og vart mye bedre. Endret 14. september 2017 av neon_sun 1
penny_ Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 Legg på 300 kr og kjøp en Samsung Galaxy A5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 Ingen med peiling på mobil som kan svare på spørsmålet mitt? Anonymkode: 7832e...0ea
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Hadde en huawei P8 (eller kanskje 9, husker ikke helt), og byttet ut denne med Moto G4 pluss. Foretrekker helt klart motoen, kjapp telefon, lett å bruke, god batteritid. Anonymkode: 8d809...7f2
Mons Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 P 10 Lite er en lekker mobil. Det er ikke G 5 Plus. Sistnevnte er av mange anmeldere fremhevet som det beste kjøp i mellomklassen. Den kjører nesten ren Android noe som gjør den kjappere enn andre telefoner med samme spesifikasjoner. Kameraet ligger ikke langt bak mange toppmodeller. Den er også vannbeskyttet. Moto G5 Plus er nå ute i en spesialversjon. Størrelsen er økt fra 5,2" til 5,5", og chassis er nå i aluminium. Lekker! Modellen har også et forbedret kamera (to linser). G5 S Plus koster noen hundrelapper mer enn G5 Plus og er en telefon jeg selv vurderer å kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Mons skrev: P 10 Lite er en lekker mobil. Det er ikke G 5 Plus. Sistnevnte er av mange anmeldere fremhevet som det beste kjøp i mellomklassen. Den kjører nesten ren Android noe som gjør den kjappere enn andre telefoner med samme spesifikasjoner. Kameraet ligger ikke langt bak mange toppmodeller. Den er også vannbeskyttet. Moto G5 Plus er nå ute i en spesialversjon. Størrelsen er økt fra 5,2" til 5,5", og chassis er nå i aluminium. Lekker! Modellen har også et forbedret kamera (to linser). G5 S Plus koster noen hundrelapper mer enn G5 Plus og er en telefon jeg selv vurderer å kjøpe. Det du skriver er litt motstridende. Hvilken telefon anbefaler du egentlig? Anonymkode: 7832e...0ea
Mons Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver er litt motstridende. Hvilken telefon anbefaler du egentlig? Anonymkode: 7832e...0ea Jeg klarer ikke å se at noe er motstridende. Moto G5 Plus er en lite lekker plast-telefon, men ellers helt topp. I den nye "S"-utgaven er bl.a. design sterkt forbedret. Så jeg anbefaler den jeg selv tenker å kjøpe: Moto G5 S Plus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå