Gå til innhold

Gravid?

Pusi85

Anbefalte innlegg

Har no i ca en måned hatt flere symptomer på graviditet som f.eks ømme bryst, hodepine, ondt i korsrygg, stikking i nedre del av mage, uvell/kvalm.  Har pga det tatt 2 tester.  Begge negativ.

Jeg går på p- piller og fikk mensen (?) etter første test. Tenkte at da var jeg ikke gravid og at symptomene ville forsvinne. Men har hele tiden hatt symptomer etter mensen. Tok derfor ny test, men den var som sagt å negativ.  Hadde mensen for ca 3 uke siden. Men idag har jeg hatt lysrosa utflod. 

Kjenner jeg blir smårar av at kroppen oppfører seg som den er gravid men testene sier det motsatte. 

Noen som har vært borti dette før? Skal til legen om en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Perle skrev:

Men kjøp en test da. Det er jo klin umulig for oss å spå. 

Ber dere ikke å spå, men om noen har opplevd noe lignende🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går på piller, tar negative tester og får mens. 

Da tror jeg du kan føle deg rimelig sikker på at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 5c62f...669

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pusi85 skrev:

Ber dere ikke å spå, men om noen har opplevd noe lignende🙂 

Beklager. Blir bare oppgitt over at man ikke bare kjøper en test? Det koster nesten ikke noe, og kan til og med kjøpes på matbutikken. 

Enig med AB under. Tar du pillene dine til rett tid, og ikke har hatt diaré eller spysjuken, er du 99,9 % sikret mot svangerskap. Høres nesten ut som du vil være gravid, da du går å "leter" etter symptomer. ;) Ikke noe galt i dét, men igjen tar du p-pillene dine uten å være syk, er det en promille sjanse.

Kjøp nå test i morgen, så har du svaret ditt med en gang. :)

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Perle skrev:

Beklager. Blir bare oppgitt over at man ikke bare kjøper en test? Det koster nesten ikke noe, og kan til og med kjøpes på matbutikken. 

Ening med AB under. Tar du pillene dine til rett tid, og ikke har gatt diaré eller spysjuken, er du 99,9 % sikret mot svangerskap. Høres nesten ut som du vil være gravid, da du går å "leter" etter symptomer. ;) Ikke noe galt i dét, men igjen, tar du p-pillene dine uten å være syk, er det en promille sjanse. 

Kjøp nå test i morgen, så har du svaret ditt med en gang. :)

Probleme e at æ slit me irritabel tarm å har ofte diare. 

Er bare så rart at man har gått me symtoma lenge uten at dem forsvinn. 

Klare æ ikke vente t legetimen, så får æ bare kjøpe ny test🙂 

Tusen takk for svar🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...