Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nybakt mamma og er faktisk gravid igjen. :D Veslejenta er 5 mnd idag og jeg er gravid på nytt, er derimot ikke sikker på hvor langt jeg er på vei siden mensen ikke hadde kommet skikkelig tilbake (jeg er 1 av 100 sa legen... fullammer også). :lol:

Det jeg lurer på er når kan en kjenne at babyen sparker? Jeg kjenner luftbobler i magen flere ganger for dag og dette har jeg gjort iallefall i 6 uker. Legen sa jeg sannsynligvis ikke var mer en 1 mnd på vei, men jeg tror jeg er 2 mnd eller kanskje mer. (Legen var meget negativt innstilt og mente jeg måtte tenke over situasjonen noen dager og ikke være så bestemt på om jeg ville beholde det, helt utrolig hva man kan møte på! Så han gadd igrunnen ikke å sjekke meg nøye, sendte meg heller ikke til ul. Skal til ny lege den 8 aug.)

Sist graviditet kjente jeg sparking først i 5 mnd, men da viste jeg heller ikke hva jeg skulle kjenne etter... Jeg synest dette er meeeget tidlig og føler meg litt dum når jeg spør folk for de småhumrer litt. Er jeg kanskje lenger på vei enn jeg tror eller er det livmoren som arbeider? Eller kan det være flere i magen?

Håper noen kan svare meg...for jeg undrer fælt!

Noen andre med erfaringer med så tette svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hei!

Går i mitt andre svangerskap nå,ikke så tett men......

Kjente første sparket i uke 14,men det vanligste er vel rundt uke 16. Tror det er veldig forskjellig :wink:

Du får ha lykke til!

Klem fra Lillan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...