Gå til innhold

Kan jeg "unne" meg litt is i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date nr. 2 i går, meget vellykket. Han sa "vi tekstes sikkert" + noe internt som gjorde at jeg skjønte at han mente at han vil ha mer kontakt. Han røpet seg faktisk tidligere på kvelden  også ved å snakke om "oss to" i fremtid. Det var jeg som tok initiativ etter første date og ville ha date nr. 2. Kan jeg da unne meg litt is i magen og la han ta kontakt nå? Vil jo ikke virke for ivrig heller nå i starten. 

Anonymkode: 34acc...718

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg at du kan. Om noen hadde sagt til meg at "vi tekstes sikkert", hadde nok jeg tolket det motsatt vei, men. :P 

Skrevet

Enig med hun over, men bra om du føler det går riktig vei. Vent noen dager i hvertfall før du kontakter ham

Anonymkode: b1365...834

Skrevet
24 minutter siden, Silje Lien skrev:

Ja, det synes jeg at du kan. Om noen hadde sagt til meg at "vi tekstes sikkert", hadde nok jeg tolket det motsatt vei, men. :P 

Takk for svar! Hadde tolket det motsatt vei om han ikke hadde lagt til det interne (som jeg ikke ønsker gjengi) :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Hadde tolket det motsatt vei om han ikke hadde lagt til det interne (som jeg ikke ønsker gjengi) :)

Jeg hadde likevel tolket det motsatt vei. Selv med det interne. Det er kvinner som "ser" tegn i alle mulige ting, og tror det finnes skjulte beskjeder. 

Anonymkode: 3dec0...2ab

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde likevel tolket det motsatt vei. Selv med det interne. Det er kvinner som "ser" tegn i alle mulige ting, og tror det finnes skjulte beskjeder. 

Anonymkode: 3dec0...2ab

Hør på gledessprederen. 

Anonymkode: f7203...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...