AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Var på date nr. 2 i går, meget vellykket. Han sa "vi tekstes sikkert" + noe internt som gjorde at jeg skjønte at han mente at han vil ha mer kontakt. Han røpet seg faktisk tidligere på kvelden også ved å snakke om "oss to" i fremtid. Det var jeg som tok initiativ etter første date og ville ha date nr. 2. Kan jeg da unne meg litt is i magen og la han ta kontakt nå? Vil jo ikke virke for ivrig heller nå i starten. Anonymkode: 34acc...718
Sillyline Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Ja, det synes jeg at du kan. Om noen hadde sagt til meg at "vi tekstes sikkert", hadde nok jeg tolket det motsatt vei, men.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Enig med hun over, men bra om du føler det går riktig vei. Vent noen dager i hvertfall før du kontakter ham Anonymkode: b1365...834
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 24 minutter siden, Silje Lien skrev: Ja, det synes jeg at du kan. Om noen hadde sagt til meg at "vi tekstes sikkert", hadde nok jeg tolket det motsatt vei, men. Takk for svar! Hadde tolket det motsatt vei om han ikke hadde lagt til det interne (som jeg ikke ønsker gjengi) Anonymkode: 34acc...718
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hadde tolket det motsatt vei om han ikke hadde lagt til det interne (som jeg ikke ønsker gjengi) Anonymkode: 34acc...718 Jeg hadde likevel tolket det motsatt vei. Selv med det interne. Det er kvinner som "ser" tegn i alle mulige ting, og tror det finnes skjulte beskjeder. Anonymkode: 3dec0...2ab
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde likevel tolket det motsatt vei. Selv med det interne. Det er kvinner som "ser" tegn i alle mulige ting, og tror det finnes skjulte beskjeder. Anonymkode: 3dec0...2ab Hør på gledessprederen. Anonymkode: f7203...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå