Ulla Ullsokk Skrevet 14. september 2017 #21 Skrevet 14. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et nytt forhold, og sexen er helt fantastisk, det er bare så romantisk og jeg er ikke av den romantiske typen, men han kysser meg hele tiden og det er så intenst, holder meg godt til han, får meg til å føle meg veldig spesiell. Mye øyekontakt og etterpå vil han bare klemme, kysse og kose.. Og sier hvor fantastisk vi har det sammen. Jeg er ikke ung og uerfaren men jeg må si dette er den beste sexen jeg har hatt hvor jeg kan føle meg helt trygg på han og får en helt spesiell følelse etterpå som ikke går å beskrives. Jeg bare lurer på om det har noe å si på sexen hvor mye han liker meg? Han er veldig tent på meg ofte men koser mye og vi har det utrolig fint sammen, ellers er han bare veldig romantisk av seg? skulle ikke trodd han var for han er ganske maskulin og.. Jeg tenker her at han virkelig har følelser for meg, men det kan vel man ikke si utfra sexen? Anonymkode: bcea3...38e Han digger deg, helt klart! Nyt det! 1
FluffyJuggernaut Skrevet 14. september 2017 #22 Skrevet 14. september 2017 (endret) Vi har sånn sex av og til. Mye øyekontakt, tungekyss og berøring, det er utrolig deilig av og til. Føler at vi virkelig nyter hverandre og knytter sterkere bånd som kjærester. Hadde det blitt sånn hver gang så hadde det blitt kjedelig, men jeg elsker at det er på "menyen", og det får meg til å føle meg elsket. Så jeg føler at slik sex har man bare med noen man er glad i. Endret 14. september 2017 av Elliespelli 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå