Gå til innhold

Romantisk sex betyr det at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et nytt forhold, og sexen er helt fantastisk, det er bare så romantisk og jeg er ikke av den romantiske typen, men han kysser meg hele tiden og det er så intenst, holder meg godt til han, får meg til å føle meg veldig spesiell. Mye øyekontakt og etterpå vil han bare klemme, kysse og kose.. Og sier hvor fantastisk vi har det sammen. Jeg er ikke ung og uerfaren men jeg må si dette er den beste sexen jeg har hatt hvor jeg kan føle meg helt trygg på han og får en helt spesiell følelse etterpå som ikke går å beskrives. Jeg bare lurer på om det har noe å si på sexen hvor mye han liker meg? Han er veldig tent på meg ofte men koser mye og vi har det utrolig fint sammen, ellers er han bare veldig romantisk av seg? skulle ikke trodd han var for han er ganske maskulin og.. Jeg tenker her at han virkelig har følelser for meg, men det kan vel man ikke si utfra sexen? :)

Anonymkode: bcea3...38e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstemann for ham? Eller har han lite erfaring med kvinner? Har aldri møtt en mann som er så kosete:)

Anonymkode: da5fa...d0b

• Liker 3
Skrevet

Nei han har vært gift og vært skilt i mange år nå..  men virker som en veldig snill og omtenksomfull mann.. Synes jeg blir jo litt skjemt bort med en sånn kosete mann men klager ikke :)

Skrevet

Tror han er glad for en kjæreste og at han liker deg veldig godt :) misunner deg :)

• Liker 3
Skrevet

Takk :) det håper jeg virkelig, er så redd for han bare spiller for jeg veet noen menn er gode skuespillere altså, men det er nok jeg som er paranoid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Sexen har dabbet litt av, noe vi må fikse, men min mann er og slik, veldig kosete etter sex. Slik har han alltid vært :) Andre gutter jeg har vært med har ikke vært slik. 

Deilig å føle seg spesiell. Jeg vet at det er meg han vil ha❤️

Anonymkode: edeac...be1

• Liker 3
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Sexen har dabbet litt av, noe vi må fikse, men min mann er og slik, veldig kosete etter sex. Slik har han alltid vært :) Andre gutter jeg har vært med har ikke vært slik. 

Deilig å føle seg spesiell. Jeg vet at det er meg han vil ha❤️

Anonymkode: edeac...be1

Så fint!! Du er heldig du..

Jeg håper dette er begynnelsen på et fint og langt forhold.. <3 

• Liker 2
Skrevet

Sex er uten tvil bedre med en mann med følelser for deg. Helt herlig. 

Noen menn et jo veldig kosete og andre ikke. Men det høres ut som han her er oppriktig glad i deg og også veldig kosete. 

Anonymkode: 36d10...905

• Liker 4
Skrevet

Sånn har vi det og 😊 Etter fem år sammen er sexen fortsatt veldig lidenskapelig. 

Anonymkode: 0effc...54f

• Liker 2
Skrevet

Han kan jo være av den romantiske typen,men ut fra det du skriver,om at han syns dere har det fantastisk sammen osv,tyder jo på at han er forelsket. Men samtidig vil jeg bare si at det er jo menn som vet å behandle damer bra da! :-) 

Ikke bli paranoid da. Nyt det,og tenk at det kan bli et fint forhold til en bra mann :-) lykke til!

Gjest Ingenting2
Skrevet

:rodmer: høres bra ut TS. Jeg syns også sex med følelser (gjensidige) er bedre enn noe annet. Kos deg! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du førstemann for ham? Eller har han lite erfaring med kvinner? Har aldri møtt en mann som er så kosete:)

Jeg er veldig kosete og har vært med over 100 kvinner

Er også veldig romantisk

Finnes mange slike menn. Du skulle bare vist. Jeg liker også veldig godt mye kyssing. Klemming, stryking på hverandre. Øyekontakt osv. Ofte også mer enn det kvinnen gjør

Anonymkode: 6f77c...8c4

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er også veldig romantisk

Finnes mange slike menn. Du skulle bare vist. Jeg liker også veldig godt mye kyssing. Klemming, stryking på hverandre. Øyekontakt osv. Ofte også mer enn det kvinnen gjør

Så han kan like godt være en player da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er også veldig romantisk

Sikker på at du ikke plusser på antall damer nå? Mange menn har en tendens til å skryte på seg mange flere damer enn det de faktisk har hatt. Om da har hatt over 100 stykker, er du en gedigen horebukk i mine øyne. 

• Liker 4
Skrevet

Mange menn som liker å kose, trenger ikke å være uerfarne eller forelska. Min er sånn, får han ikke kose etterpå har sexen vært bortkastet tid, om det så bare er et ONS. 

Anonymkode: eca76...e9e

Skrevet

Jeg liker å kose uansett om det er ei jeg knuller el om det er ei jeg er i forhold med.. Betyr bare at jeg liker å kose. 

Anonymkode: e22ec...c8a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så han kan like godt være en player da?

Nei, jeg tror ikke at han er det :) Vi er alle forskjellige, men jeg tror du trygt kan regne med at han liker deg på ordentlig. Nyt det, og slapp av :) 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Takk :) det håper jeg virkelig, er så redd for han bare spiller for jeg veet noen menn er gode skuespillere altså, men det er nok jeg som er paranoid.

Det der kan ikke fakes.

Anonymkode: 58265...c7f

Skrevet

Maskuline menn kan da også ha romantisk sex! Er jo de som er lidenskapelige. En beta mann tør jo såvidt å ta seg frem og vise følelser jo

Anonymkode: 5758f...894

Skrevet

Heldige deg! Er sjalu :)

Anonymkode: 6f60f...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...