Gå til innhold

Er strømpebukse nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt blek og skal på et arrangement i slutten av september der kleskoden er cocktail kjole. Strømpebukse med min hudtone finnes ikke (selv ikke se i beige er lyse nok), men det er ikke noe problem å gå med mørke strømpebukser om vinteren! Likevel synes jeg at det er litt tidlig å begynne med mørk strømpebukse nå.

Kjolen min går nesten til knærne, men den har spaghetti stropper, fargen er mørk blå. Med tanke på at jeg skal ha bare skuldre føler jeg at det blir for mørkt med strømpebukser til. Er dette egentlig akseptabelt eller vil det se rart ut? :P

Ps, kan jeg forresten bruke sko med åpen tå eller er det litt for sent?

Anonymkode: 27977...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som et svar på spm. ditt egentlig, men er det sånn at mørke strømpebukser ikke er "lov" på sommeren? Jeg har aldri tenkt over det før, inntil jeg fikk kommentarer på det på jobb i august ("Neineinei Kladd, det er jo ikke høst enda!"). 

Sånn generelt synes jeg at bare skuldre ser best ut med bare legger. Sko med åpen tå kan du bruke om du ikke har på strømper, Men til syvende og sist; kommer noen til å bry seg? Jeg har lenge vært "perfeksjonist" når det kommer til antrekk til "happenings", men jeg har innsett etterhvert at no one cares. Bryllup - ja, kanskje, jobbgreie - nei. 

Skrevet
1 minutt siden, Kladd skrev:

Ikke som et svar på spm. ditt egentlig, men er det sånn at mørke strømpebukser ikke er "lov" på sommeren? Jeg har aldri tenkt over det før, inntil jeg fikk kommentarer på det på jobb i august ("Neineinei Kladd, det er jo ikke høst enda!"). 

Sånn generelt synes jeg at bare skuldre ser best ut med bare legger. Sko med åpen tå kan du bruke om du ikke har på strømper, Men til syvende og sist; kommer noen til å bry seg? Jeg har lenge vært "perfeksjonist" når det kommer til antrekk til "happenings", men jeg har innsett etterhvert at no one cares. Bryllup - ja, kanskje, jobbgreie - nei. 

Enig. 

Anonymkode: 640d5...325

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Anonymkode: 640d5...325

Jeg også.

Anonymkode: 1c34d...ca9

Skrevet

Jeg syns ikke strømpebukser er noe must. Jeg har i hvertfall sluttet helt med sånne hudfargede strømpebukser. Men hvis du absolutt føler at du trenger det har HM noen i fargen London som i hvertfall passer meg, og jeg er vel omtrent så lys som du får det. Foundation finner jeg i hvertfall ikke.

Skrevet

Er det varmt nok så du går ned bare skuldre er det ikke vits med strømpebukse mener jeg da

Skrevet

På denne tiden av året, liker jeg mørke grå tynne strømpebukser. Det blir ikke like hardt, og mørkt som svarte.

Anonymkode: 6569c...114

Skrevet

Alt blir finere med strømpebukse. Gå for noen solbrune da. Eller grå, hvit osv. 

Anonymkode: 85bc6...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...