Gå til innhold

Elton John i Spektrum-hvilken plassering ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal på EJ konsert i Oslo Spektrum, og har valget mellom to ulike steder å sitte. Har aldri vært på konsert i spektrum så jeg vet ikke hvor som er best. Her er salkartet:

http://www.oslospektrum.no/getfile.php/140.../Salkart+EJ.jpg

Ville dere ha sittet i felt 004, rad 3 eller i felt 109, rad 10? Det første alternativet er jo veldig nær scenen, og man må kanskje sitte mye med hodet bakoverlent siden det er så nært? Hva mener dere? Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Men vil ikke det bli alt for nærme? Setene er jo på gulvet og scenen er kanskje ganske høy? Hun på billettkontoret i spektrum anbefalte felt 109 så jeg er veldig usikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm, hvis hun anbefalte 109 så er vel det best da.

Skrevet

Har dere tenkt å sitte hele tiden dah? På en slik konsert ville jeg ha stått, danset, hoppet.. alt ettersom hvilken sang han spilte. Jeg ville nok ha tatt plassen lengst fremme..

Skrevet
Baren? Hva mener dere?

I mine øyne mener de at de ikke er særlig fan av Elton John og hans musikk, og derfor vil foretrekke å drikke seg god og full istedet.

Can't say I blame them.

Skrevet

I mine øyne mener de at de ikke er særlig fan av Elton John og hans musikk, og derfor vil foretrekke å drikke seg god og full istedet.

Can't say I blame them.

:klappe::perebrus: *by på*

Skrevet

ikke for nært med 004. og de gangene jeg har sett han live ender folket med å stå forran scenen mot slutten og det er dritfett.og bare en måte og komme langt frem der på! problemet med for nært eksisterer ikke i spektrum!

Vi skal på EJ konsert i Oslo Spektrum, og har valget mellom to ulike steder å sitte. Har aldri vært på konsert i spektrum så jeg vet ikke hvor som er best. Her er salkartet:

http://www.oslospektrum.no/getfile.php/140.../Salkart+EJ.jpg

Ville dere ha sittet i felt 004, rad 3 eller i felt 109, rad 10? Det første alternativet er jo veldig nær scenen, og man må kanskje sitte mye med hodet bakoverlent siden det er så nært? Hva mener dere? Håper på svar!

Skrevet
Hm' date=' hvis hun anbefalte 109 så er vel det best da.[/quote']

nei.det er tull. har vert på mange konserter i spektrum med sitteplasser og at ei ansatt der har sagt slikt forstår jeg virkelig ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...