Gå til innhold

Blir aldri forelsket i opptatte menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er vanlig for kvinner å forelske seg i opptatte menn.. 

selv skjer det ikke meg. Jeg er så heldig som har sluppet å føle på akuratt den sjalusien. Det må være ganske fælt egentlig, å være forelsket i en du vet er opptatt? Men for meg er han lite spennende når han har dame og jeg er ikke av dem som ser på en mann som "godkjent" fordi han har kapret dame.  Er jeg unormal?

Anonymkode: 41e5d...619

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er den eneste kvinnen som ikke blir forelsket i opptatte menn. Du er ekstremt unormal. Du fortjener et oppslag i avisen viet til din godhet. 

Anonymkode: 8d619...41c

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, du er normal. Vil heller si det er de som legger seg etter, opptatte menn som er unormale.

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er den eneste kvinnen som ikke blir forelsket i opptatte menn. Du er ekstremt unormal. Du fortjener et oppslag i avisen viet til din godhet. 

Anonymkode: 8d619...41c

:ler: unikum vettu. TS sitter høyt og godt!

Skrevet

Er ikke det bare bra da TS? Det beviser jo bare at du har etikk og moral i orden 💪

Skrevet

Tror det er ganske normalt jeg. Jeg har heller aldri vært forelsket i noen som er opptatt...

Anonymkode: b4d5f...414

Skrevet

Det er det som er normalen. 

Anonymkode: 9d243...0b8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det som er normalen. 

Anonymkode: 9d243...0b8

Jeg har trodd boe annet.... les på forumet her. "Han er gift""han er opptatt:(" leser det så mye her inne.. :P

Skrevet
5 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Nei, du er normal. Vil heller si det er de som legger seg etter, opptatte menn som er unormale.

Det er da forskjell på å forelske seg i opptatte menn og legge seg etter dem? :klo:

Jeg har da innimellom falt for opptatte menn opp gjennom årene, men det kunne ikke falle meg inn å gjøre annet med forelskelsen enn å vente til den gikk over. En annen sak er at det er kjip forelskelse å gå med ettersom man vet det er totalt bortkastet. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske vanlig å bli forelsket i en som er opptatt en eller annen gang i livet. Men å snakke om det som "normalt" eller "unormalt" gir ikke mening. Mange opplever det, og mange opplever det ikke. Noen går inn i et forhold med en opptatt mann, og brenner seg nesten alltid på det. Andre lar det være, og kommer over forelskelsen etterhvert. Andre igjen faller tilfeldigvis aldri for en opptatt mann, fordi de er heldige og møter en ledig før det skjer. Og andre igjen ville aldri falle for en opptatt mann uansett. 

Anonymkode: 46655...ca2

• Liker 1
Skrevet

Og det å "legge seg etter" en opptatt mann er et rart uttrykk. Hva betyr det? At man stalker han? Oppsøker han overalt? RInger han ustanselig? Jeg tror de fleste kvinner som får et forhold til en opptatt mann som regel blir "jaktet på" av den opptatte mannen først. Ofte i lengre tid, og når hun så gir etter og går inn i et forhold med han, så får han makten og begge endene. Da bruker han henne så lenge han har lyst til det, mens han bedrar kona. Og så dumper han elskerinnen når han ikke gidder mer. Da sitter hun igjen med kjærlighetssorgen. End of story. Men det er nesten alltid mannen som "legger seg etter" henne, og ikke omvendt.

• Liker 1
Skrevet

Aldri skjedd meg heller. Har en sperre mot det, dessuten om jeg finner en mann attraktiv kartlegger jeg fort om han har kjæreste eller ikke før jeg blir kjent med han og lar en forelkelse spire. 

Anonymkode: acd81...113

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Sirah skrev:

Er ikke det bare bra da TS? Det beviser jo bare at du har etikk og moral i orden 💪

Hvem du blir forelsket har vel ingenting med etikk og moral å gjøre? Det er vel heller hvordan man forholder seg til forelskelsen som avgjør personens etikk og moral.

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvem du blir forelsket har vel ingenting med etikk og moral å gjøre? Det er vel heller hvordan man forholder seg til forelskelsen som avgjør personens etikk og moral.

Whut? Forelskelse definerer ikke er persons etikk og moral nei. Vet du egentlig hva det betyr? Holdningene og moralene et menneske har inni seg og lever etter, uavhengig om noen er forelsket eller ikke.

For min del må jeg vite at holdningene er bra før jeg i det hele tatt vurderer personen som noen jeg vil utvikle følelser for. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Whut? Forelskelse definerer ikke er persons etikk og moral nei. Vet du egentlig hva det betyr? Holdningene og moralene et menneske har inni seg og lever etter, uavhengig om noen er forelsket eller ikke.

For min del må jeg vite at holdningene er bra før jeg i det hele tatt vurderer personen som noen jeg vil utvikle følelser for. 

Litt usikker på hva du forsøker å skrive her, kanskje du kan omformulere deg? 

Skrevet

Tror 113 mener at den må kjenne personen før den blir forelsket 

Anonymkode: dbb3b...c20

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd boe annet.... les på forumet her. "Han er gift""han er opptatt:(" leser det så mye her inne.. :P

Skal man tolke dette forumet så har jo alle store problemer. Det er jo for eksempel et helt lass med tråder om utro menn og kvinner. Da ser det ut som "alle er utro". Fordi ingen oppretter tråd over at deres trofaste mann som de har full tillit til ikke har gjort noe galt denne måneden heller. Man snur seg jo gjerne til forumet når man har et problem. Alle de som ikke er går etter opptatte menn skriver jo ikke akkurat en tråd om det (bortsett fra deg da:fnise:

For øvrig, som flere har påpekt - ikke noe galt å bli forelsket i en opptatt mann, så lenge du ikke prøver deg på han. Og de fleste damer gjør heldigvis ikke det! 

Anonymkode: b4d5f...414

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det å "legge seg etter" en opptatt mann er et rart uttrykk. Hva betyr det? At man stalker han? Oppsøker han overalt? RInger han ustanselig? Jeg tror de fleste kvinner som får et forhold til en opptatt mann som regel blir "jaktet på" av den opptatte mannen først. Ofte i lengre tid, og når hun så gir etter og går inn i et forhold med han, så får han makten og begge endene. Da bruker han henne så lenge han har lyst til det, mens han bedrar kona. Og så dumper han elskerinnen når han ikke gidder mer. Da sitter hun igjen med kjærlighetssorgen. End of story. Men det er nesten alltid mannen som "legger seg etter" henne, og ikke omvendt.

Det å gå inn i et slikt forhold er et valg begge tar. Du fremstiller kvinnen som et offer som blir brukt av mannen, men slik er det nok stort sett ikke. Man kan kanskje lure noen til å tro at man ikke er gift, men stort sett oppdager de fleste det etter en stund og velger da å fortsette forholdet med mannen. Noen ganger vet man også om det fra før, og velger allikevel å fortsette det. Om hun da sitter igjen med kjærlighetssorg så er det fordi hun av egen fri vilje valgte å ha et forhold med en gift mann, og hvor naiv er man ikke da om man tror at han da skal skille seg fra kona?

Rimelig tåpelig fremstilling om at kvinnen blir jaktet på av mannen, så gir hun etter og blir brukt av mannen før han dumper henne. Denne offermentaliteten irriterer meg, for er ikke kvinner selvstendige individer som tar sine egne valg? Da får man egentlig slutte å fremstille som at kvinner ikke klarer dette, og mannen som den store stygge ulven.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Men det som irriterer meg er den oppfatningen av at den andre kvinnen alltid er den store stygge ulven, som forfører eller altså "legger seg etter" den stakkars uskyldige opptatte mannen, som aldri ville ha gjort noe sånt hvis ikke denne horete, slemme og grusomme damen hadde dukket opp. Det er den holdningen mange har til akkurat dette, og jeg mener det er en feil framstilling. Mange opptatte menn som ønsker å være utro, jakter veldig aktivt på aktuelle kvinner som han kan ha som elskerinne (en eller flere). Det er ikke snakk om at kvinner er viljeløse ofre i denne sammenhengen, men det er heller ikke slik at mennene er uskyldige og gode menn som egentlig aldri ville vært utro hvis ikke denne ufyselige og umoralske dama hadde dukket opp og "lagt seg etter han". 

Skrevet

Jeg håper du er normal. Men når man leser her inne kan man jo av og til lure.  Faller ikke for opptatte menn selv. Så snart det viser seg at de er opptatte, så drar jeg.

Det var tungt spesielt en gang. Hadde truffet en mann ved flere anledninger, virkelig hatt det gøy med han. Men så plutselig fortalte han at han hadde dame. Kjente skuffelsen da ja. Men da snudde jeg om og gikk med en gang! Ikke snakk om at jeg skal involvere meg i en opptatt mann og være nr 2.

Jeg mister rett og slett respekten for de mennene som går etter andre kvinner når dem faktisk allerede har ei. Mister totalt lysten på dem på alle måter!

Anonymkode: 6aa0a...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...