Gå til innhold

Hvilken kjole skal jeg velge?

Hvilken kjole skal jeg velge?  

1. 1. Hvilken kjole skal jeg velge?

• Kjole 1 (Lilly)
      13
    • Kjole 2 (Maggie Sottero - Celeste)
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes, som jeg tror jeg skrev i dagboken din, at begge kjolene er flotte - hver på sin måte!

Men jeg stemte Celeste...

Uansett, vil bare presisere det at du til syvende og sist må velge den kjolen som virkelig føles rett for deg! Blir du ikke klokere med det første, må du bare ta turen en gang til og prøve kjolene igjen... Kanskje forandrer det meningen din om en av dem!?!?!

Skrevet

Jeg likte helt klart Lilly best av de to.

Skrevet

Celeste!

Kjempe fin kjole.

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg tror jeg holder en knapp på Lillykjolen selv... eller??? Må helt klart prøve en gang til. Håper de har begge kjolene på Marianns i Tønsberg, så slipper jeg til Lillestrøm en gang til for å prøve de. Tror jeg må ta med en annen venninne for å se. Hun jeg hadde med da jeg prøvde i går synes de var like fine på meg begge to...

Takk for alle svar. Kom gjerne med flere tilbakemeldinger.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns helt klart Lily! syns den var mer smakfull og stiligere!

Skrevet

Nydelige kjoler begge to, helt min smak.

Lilly mest romantisk og uskyldsren, men Celeste mest spesiell, ikke lik alle andre sine kjoler.

Ville valgt Celeste, den var virkelig noe for seg selv.

... akk, den som skulle gifte seg igjen...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Helt klart Celeste - den var nydelig! Kunne tenkt meg den selv! Men Tønsberg blir litt langt å dra for å prøve...

Skrevet

Begge er veldig fine, men jeg syns Lilly sin var finest. Men jeg er ikke så veldig glad i så mye "dill" heller...

Så Lilly sier jeg!

Gjest Brud2005
Skrevet

hei

Begge kjolene er fine, så du blir nok fornøyd uansett hva du ender opp med.

Du spør etter meninger og du skal få min: Celeste synes jeg nydelig. Celeste er veldig spesiell med mange flotte detaljer, organzastoff over kjolen og et nydelig liv, og hvis jeg skulle valgt hadde jeg absolutt gått for den.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er egentlig MS fan, men av disse likte jeg faktisk lilly best. Overdelen var jo bare helt nydelig! :)

Skrevet

Jeg stemte Lilly! Synes livet var mer spesielt (vi har jo nettopp lest om at det er stroppeløse kjoler det er mest av nå), og så synes jeg havfruefasong på skjørtet er mest elegant.

Men som flere andre her sier: Prøv de igjen, og gå for det magefølelsen din sier! Lykke til!

Skrevet

synes celeste kjolen var kjempe vakker :-)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg har bestilt ny prøvetime til mandag igjen. Skal da ha med en annen venninnne (muligens 2).

Håper jeg får bestemt meg da - vakler frem og tilbake mellom de hele tiden :roll::roll::roll:

Skrevet

Gå for Lilly, hvis du vil ha noe som ser litt sofistikert ut. :)

Dessuten burde Maggie Sottero-siden boikottes, med så dårlig listemulighet. ;)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...