Gå til innhold

Blir aldri tilfredsstilt

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Rødstrømpe skrev:

:nigo:

Sorte takk, men ellers :hjerte:

Men sånn seriøst så tenker jeg at det ofte ligger flere ting til grunn for at et sexliv strander, samlivet generelt er jo somregel med på den båten. Men det er jo noe med å spørre hva folk vil og er villig til å gjøre med saken fremfor å klandre den ene parten som sjeldent har all skyld selv. 

Jeg tror det er så enkelt som at den personen er din beste venn også. Og latteren alltid er på lur. Så lett, men så vanskelig;)

Hva vet egentlig jeg. Jeg har vært i militæret i over 10 år. Jeg er en teoretiker;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd å gjøre noe med det da? 

Det hjelper ikke å bare sutre over at du ikke blir tilfredstilt hvis du ikke har gjort noe for å prøve å rette på det. 

I dag er mange hjelpemidler man kan velge mellom som for eksempel penis-sleeve. Og penis-operasjoner er ikke så risikable i dag som myten skal ha det til. Ikke er det uoverkommelig dyre heller, særlig hvis det er tykkelsen som er problemet.

Anonymkode: bd6d4...4f0

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere prøvd å gjøre noe med det da? 

Det hjelper ikke å bare sutre over at du ikke blir tilfredstilt hvis du ikke har gjort noe for å prøve å rette på det. 

I dag er mange hjelpemidler man kan velge mellom som for eksempel penis-sleeve. Og penis-operasjoner er ikke så risikable i dag som myten skal ha det til. Ikke er det uoverkommelig dyre heller, særlig hvis det er tykkelsen som er problemet.

Anonymkode: bd6d4...4f0

Åh herregud.

TS snakker om fantasier og lyst, ikke antall centimeter på pikken. TS vil ikke ha en penisforlenger inn i vaginaen, hun vil ha erotikk og skitten sex. En litt tjukkere tass hjelper ikke på den saken om sexlivet allerede bare består av ut&inn 123.

Veien til TS er nok via hjernen, tenker jeg.

Skrevet

Fatter ikke at det skal være så vanskelig. Om du sier at idag blir det sex i rompa, så er han sikkert med på det.

Anonymkode: e557e...201

Skrevet
10 timer siden, GiftMann38 skrev:

Du får velge hva som er viktigst da. Sex eller familien din.

Signerer denne. 

Jeg er kvinne og elsker sex men hadde aldri ofret familien min for noe som helst om manglende sex var det eneste problemet. 

Det finnes dildo. I værstefall kan du jo spørre han om han vil tillate en annen å knulle deg. Enkelte menn som tenner på det. 

Anonymkode: 00bfd...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...