Gå til innhold

Blir aldri tilfredsstilt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold med en mann som er far til mine barn og som jeg er bundet til på mange måter. Vi er i et langvarig forhold.

Jeg og mannen er ulike seksuelt. Jeg ønsker mer sex, liker eksperimentere osv. Vet med sikkerhet at jeg aldri får oppfylt mine sexuelle fantasier og ønsker med han. Føler jeg ikke lever ut en stor del av meg selv i dette forholdet, men har blitt pga barn osv. Og det er som sagt umulig få denne mannen opptatt av sex annet enn to gng i mnd, under dyna i halvsøvnet.

Hva gjør jeg? Ofre mitt sexliv for barnas far?

Anonymkode: b1025...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et forhold med en mann som er far til mine barn og som jeg er bundet til på mange måter. Vi er i et langvarig forhold.

Jeg og mannen er ulike seksuelt. Jeg ønsker mer sex, liker eksperimentere osv. Vet med sikkerhet at jeg aldri får oppfylt mine sexuelle fantasier og ønsker med han. Føler jeg ikke lever ut en stor del av meg selv i dette forholdet, men har blitt pga barn osv. Og det er som sagt umulig få denne mannen opptatt av sex annet enn to gng i mnd, under dyna i halvsøvnet.

Har du helt dønn ærlig fått han til å føle seg trygg og fortelle om sine innerste fantasier? Alle menn har en fetish eller en fantasi? Det kan være rimelig kleint å fortelle deg om ikke du viser at du er åpen for det. Jeg tror sex kan endre seg enormt gjennom å snakke;)

Endret av GLADIATORE
  • Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Du får velge hva som er viktigst da. Sex eller familien din.

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
1 minutt siden, GiftMann38 skrev:

Du får velge hva som er viktigst da. Sex eller familien din.

:roll: Hilsen aseksuell mann regner jeg med da.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Rødstrømpe skrev:

Det er dessverre en greie som har vart noe hundre år om at kvinner som viser begjær er dårlige mødre etc. Tror ikke det var slik hvis vi går lenger tilbake i historien. Men jeg mener fortsatt at folk flest har en del mer å snakke om før de drar sin vei.

Hva som tenner deg, burde i utgangspunktet være like naturlig å fortelle som hva din livrett er. Men folk er ikke sånn:)

Endret av GLADIATORE
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rødstrømpe skrev:

Det er det egentlige valget du har, slik du presenterer saken din. 

Det finnes alternativer, men de ender opp i forholdet mellom deg og din mann, i forhold til familien. 

Skrevet
1 minutt siden, Druid skrev:

Det finnes alternativer, men de ender opp i forholdet mellom deg og din mann, i forhold til familien. 

Å du må slutte å røyke. Det er ikke sexy å bli andpusten når du går opp trappa, har jeg sagt.

Skrevet

Jeg går ut ifra at dere har prøvd å snakke sammen og alt det der. Som en skrev over her, så kan det se ut som at du må velge mellom sex eller familie, ja. Med mindre det er greit for partneren din at du får utløp for dette med andre.

Skrevet

Personlig syns jeg det er super viktig å snakke om alt rundt sex seg imellom. Hva man liker, hva man ikke liker, hva man har for fantasier (selv om man kanskje syns at det er flaut?) absolutt alt. Det må ikke ikke være det som utgjør hele deres forhold, men igjen personlig så syns jeg det er viktig å ha en helt åpen dialog innom dette tema.

I mitt tidligere forhold var det aldri snakk om det (fantasier osv).. I mitt nye forhold som jeg er i nå, snakker vi helt åpent om alt og gjør ting faktisk mye enklere for oss! Da han en dag spurte meg om hva min fantasi var, viste det seg at hans fantasi var akkurat det samme og da kunne man ikke gjøre noe annet å teste det ut! Nå har ikke vi barn, så kan ikke utdype meg om det.

Men skulle det noen gang være at vi hadde gått fra hverandre og jeg hadde gått inn i noe nytt, så vet jeg at jeg vil kunne ha dette med neste person også.

Lykke til :hjerte:

Skrevet

Som flere sier: du må kommunisere med ham om dette. Det kan nok ta tid for dere begge å få "løst opp" mangelen på kommunikasjon, men det kan over tid medføre radikale endringer. Du kan nok heller ikke regne med å få oppfylt alle dine fantasier, men noen kompromisser må man regne med å måtte godta.

Hvis ikke samtaler fører frem står du igjen med å måtte velge. 

Anonymkode: 50d38...3d7

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
3 timer siden, Druid skrev:

Svarte du meg som i at du trodde jeg var TS?

Nei, det er heldigvis ikke meg som må ta til takke med sex under dyna i halvsøvne. Men når det er sagt så kommer det jo helt an på hva TS mener med fantasier - det kan jo være noe som er relativt vanskelig for de fleste å oppfylle. Og åpenbart er jo dette noe man må presentere ganske tydelig før man kommer trekkende med skilsmissepapirene.

Men jeg hadde vel ikke sett bort fra tanken om jeg ble møtt av manglende interesse over tid, eller; jeg hadde sikkert rotet meg borti en elsker eller to før jeg endte opp med brudd - men det ville jo bare vært en omvei til samme konklusjon uansett. Selv om barn fører til at man gjerne drar det ut noen år ekstra.

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
3 timer siden, GLADIATORE skrev:

Det er dessverre en greie som har vart noe hundre år om at kvinner som viser begjær er dårlige mødre etc. Tror ikke det var slik hvis vi går lenger tilbake i historien. Men jeg mener fortsatt at folk flest har en del mer å snakke om før de drar sin vei.

Hva som tenner deg, burde i utgangspunktet være like naturlig å fortelle som hva din livrett er. Men folk er ikke sånn:)

Jeg skjønner jo forsåvidt at det blir litt vrient å ta opp temaet "forresten, mine fantasier er spanking og heftig skittensex i diverse varianter" når fyren du skal formidle dette til viser null og nix interesser for sex og erotikk.

Ja, det burde være naturlig - men jeg snakker jo eksempelvis ikke engang om politikk med folk jeg vet er uinteresserte da en vet responsen blir laber og lunken. Jeg tenker kategorien sex blir enda mer kjipt å ta opp, spesielt med en partner som liksom skal begjære deg og blablabla.

Gjest GiftMann38
Skrevet
3 hours ago, Rødstrømpe said:

Hvorfor sier du det? Vi har et godt sexliv, jeg og min frue.

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Hvorfor sier du det? Vi har et godt sexliv, jeg og min frue.

Jeg lurte bare på hvorfor du trekker konklusjonen at hun får velge hva som er viktigst, uten å engang forvente eller ønske et annerledes sexliv.

Gjest GiftMann38
Skrevet
1 minute ago, Rødstrømpe said:

Jeg lurte bare på hvorfor du trekker konklusjonen at hun får velge hva som er viktigst, uten å engang forvente eller ønske et annerledes sexliv.

Det er jo det som er valget her da. Det er jo hun selv som har valgt å stifte familie med denne mannen!

Skrevet (endret)
1 time siden, Rødstrømpe skrev:

Jeg skjønner jo forsåvidt at det blir litt vrient å ta opp temaet "forresten, mine fantasier er spanking og heftig skittensex i diverse varianter" når fyren du skal formidle dette til viser null og nix interesser for sex og erotikk.

Ja, det burde være naturlig - men jeg snakker jo eksempelvis ikke engang om politikk med folk jeg vet er uinteresserte da en vet responsen blir laber og lunken. Jeg tenker kategorien sex blir enda mer kjipt å ta opp, spesielt med en partner som liksom skal begjære deg og blablabla.

Asså.. er det ingen interesse å måle, så er det jo unødvendig. Noen kan ha et hav av interesse men er dårlig på å vise det. Andre er tomme brusflasker. 50/50:)

Endret av GLADIATORE
Gjest Rødstrømpe
Skrevet
1 time siden, GiftMann38 skrev:

Det er jo det som er valget her da. Det er jo hun selv som har valgt å stifte familie med denne mannen!

Joda, men du som er gift(og med barn?) skjønner vel at for de aller fleste så begynte ikke et forhold med labert sexliv. Det er ofte noe som sniker seg på etterhvert, og som i en periode aksepteres av begge partner fordi man er sliten og trøtt - og så begynner den med en relativt levende indre seksualitet å stille spørsmål om hvorfor dette ikke tar seg opp igjen når søvnen begynner å etablere seg nogenlunde etc.

Livet og relasjoner er da ikke enten eller. 

Gjest Rødstrømpe
Skrevet
50 minutter siden, GLADIATORE skrev:

Asså.. er det ingen interesse å måle, så er det jo unødvendig. Noen kan ha et hav av interesse men er dårlig på å vise det. Andre er tomme brusflasker. 50/50:)

Min teori er at de med et hav av interesse likevel ikke tar den under dyna i halvsøvne, men om TS her aldr har signalisert at hun vil noe annet og tatt et visst initiativ til det så er det jo selvsagt ikke godt å si.

Mitt stalltips er å spørre helt direkte om man kunne tenke seg det sexlivet man har idag sånn generelt, og om det er noen interesse for å jobbe med saken. Har man niks fantasier og lyst, og er fornøyd med tingenes tilstand har hun jo fått svar. 

Men om lysten hennes går på gangbang eller at hun vil nedverdiges og mishandles på det groveste så er det nok hun som må innse at hun ikke vil finne tilfredsstillelse i de aller fleste.

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Rødstrømpe skrev:

Min teori er at de med et hav av interesse likevel ikke tar den under dyna i halvsøvne, men om TS her aldr har signalisert at hun vil noe annet og tatt et visst initiativ til det så er det jo selvsagt ikke godt å si.

Mitt stalltips er å spørre helt direkte om man kunne tenke seg det sexlivet man har idag sånn generelt, og om det er noen interesse for å jobbe med saken. Har man niks fantasier og lyst, og er fornøyd med tingenes tilstand har hun jo fått svar. 

Men om lysten hennes går på gangbang eller at hun vil nedverdiges og mishandles på det groveste så er det nok hun som må innse at hun ikke vil finne tilfredsstillelse i de aller fleste.

Hehe.. Gode poenger. Du burde bli detektiv. Siden du kaller deg rødstrømpe beveger jeg meg litt på tynn is, men hadde jeg sagt - tatt deg på ordet- at jeg tente på å se deg i røde tynne stay ups og du var forelsket i meg, ville det ha vært galt? Trolig ikke. Det er terskelen for hva man tør å si og hvor god man er på å kommunisere. Jeg hadde sikkert kommet med et oppfølgingsspørsmål. Hva vil du ha til gjengjeld? Men... det er bare hvis "da sparkle exists.."

Endret av GLADIATORE
Gjest Rødstrømpe
Skrevet
2 minutter siden, GLADIATORE skrev:

Hehe.. Gode poenger. Du burde bli detektiv. Siden du kaller deg rødstrømpe beveger jeg meg litt på tynn is, men hadde jeg sagt - tatt deg på ordet- at jeg tente på å se deg i røde tynne stay ups og du var forelsket i meg, ville det ha vært galt? Trolig ikke. Det er terskelen for hva man tør å si og hvor god man er på å kommunisere. Jeg hadde sikkert kommet med et oppfølgingsspørsmål. Hva vil du ha til gjengjeld? Men... det er bare hvis "da sparkle excists.."

:nigo:

Sorte takk, men ellers :hjerte:

Men sånn seriøst så tenker jeg at det ofte ligger flere ting til grunn for at et sexliv strander, samlivet generelt er jo somregel med på den båten. Men det er jo noe med å spørre hva folk vil og er villig til å gjøre med saken fremfor å klandre den ene parten som sjeldent har all skyld selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...