AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Jeg har en baby på 11 mnd som ikke finner søvnen selv og må trilles i søvn på dagtid. Hvordan blir dette i bhg viss vi ikke får lært han dette til da? De står sikkert ikke der i 5-30 min og triller frem og tilbake til han sovner... Anonymkode: b1b18...39a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Min og flere andres erfaring er at de ofte sovner lettere i barnehagen enn hjemme. Svigermor tror det er fordi i barnehagen har ikke barna annet valg. (Som du sier, de ansatte har neppe tid til å trille 9-12 unger nesten samtidig i opptil 30 min) Jeg tror at i barnehagen er det mer stimuli enn hjemme, så de er rett og slett mer slitne og sovner fortere av den grunn. Og så har foreldrenes nærvær noe å si, virker det som. Frøkna vår er i alle fall blidere og mer medgjørlig om jeg ikke er til stede, og flere andre har den samme erfaringen med sine barn. Så det er ikke sikkert du trenger å stresse med det før han faktisk har begynt i barnehagen. Anonymkode: 0cf77...2c2
FantasDick Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Vi avvente riktignok trilling ganske tidlig, men hun fant ikke søvnen selv ellers før hun var 12 mnd, det skjedde plutselig over natta. I barnehagen våt triller de de barna som trenger det, null stress.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Lar du han gråte i noen minutter, uten at du kommer løpende for trøst med engang? Anonymkode: 7f960...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå