Gå til innhold

Hvor ofte bytter du undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bytter du truse og bh?

Anonymkode: e5498...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter truse hver dag, bh-en et par dager, har flere å bytte mellom så de skal få en "hviledag", de blir fort slitt av overdreven vask 🤔

Anonymkode: 12335...cb2

• Liker 1
Skrevet

Truse hver dag, evt. oftere ved behov(lekkasje ved mens f.eks.). Bh bruker jeg som regel noen dager, kommer litt an på hvor mye jeg svetter. Har dessverre for få BH til å kunne gi dem en hviledag:\

Anonymkode: 6a38e...1e6

• Liker 1
Skrevet

Hver dag og når jeg har dusjet... Også hvis jeg har et uhell.

Anonymkode: 8f083...03a

Skrevet

Truser og sokker hver 3. dag. Bh 1-2 uker. 

Anonymkode: c0728...099

• Liker 1
Skrevet

Truse og sokker hver dag, bh etter noen dager - har flere så de kan få hviledager også. 

Skrevet

Truser: Hver dag, 1-2 ganger om dagen.

BH: Ved behov. Nå skal det sies at jeg tar av meg bh med en gang jeg kommer hjem, og går aldri med bh hjemme, så de blir ikke like mye brukt som en som f.eks sover med dem.

• Liker 4
Skrevet

Truse hver dag, noen ganger flere ganger på grunn av utflod og liknende. Bh bytter jeg hver andre eller tredje dag. Samme med sokker. Dusjer annenhver dag, og da bytter jeg som regel alle klær, inkludert bh og sokker. Truse bytter jeg som sagt oftere

Anonymkode: b9e6c...4b4

• Liker 1
Skrevet

Truse og sokker byttes hver dag. BHn kan jeg bruke en ukes tid. Tar den ofte av hjemme.

Skrevet

Truse daglig, ofte to ganger om dagen rett og slett fordi jeg synes det er digg. BH annenhver dag. Sokker daglig. 

Skrevet

Truser hver dag, gjerne to ganger da de jeg sover med er hakket mere komfortable enn de som ikke skal vises under en trang bukse😂 by en gang i uka ish :) men dusjer hver morgen å har egen bh til trening :)

Skrevet

Truse og sokker - minst hver dag, ofte blir det to skift ila en dag fordi jeg trener så og si hver dag og fortrekker helt rent undertøy etter dusjen

BH - jeg veksler mellom tre-fire favoritter avhegig av hva jeg går med (noen bher passer bedre med tskjorter som er hvite, eller så og så utringa osv). Sportsbh vaskes etter hver treningsøkt. Bher vasker jeg ikke ofte i det hele tatt, kanskje en gang i uka... er det virkelig så fælt?! :-p

kan jo tilføye at jeg oftest går uten bh når jeg er hjemme ...har små bryster og liker godt å gå uten 

Anonymkode: a0687...23f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truse og sokker - minst hver dag, ofte blir det to skift ila en dag fordi jeg trener så og si hver dag og fortrekker helt rent undertøy etter dusjen

BH - jeg veksler mellom tre-fire favoritter avhegig av hva jeg går med (noen bher passer bedre med tskjorter som er hvite, eller så og så utringa osv). Sportsbh vaskes etter hver treningsøkt. Bher vasker jeg ikke ofte i det hele tatt, kanskje en gang i uka... er det virkelig så fælt?! :-p

kan jo tilføye at jeg oftest går uten bh når jeg er hjemme ...har små bryster og liker godt å gå uten 

Anonymkode: a0687...23f

Jeg opplever at det er ganske vanlig (utenom KG). Det er faktisk en greie på andre fora. 

Anonymkode: 33572...e83

• Liker 2
Skrevet

Bytter truse morgen og kveld-etter dusj. Bruker spile-bh på jobb og trenings-bh når jeg trener. Tar på nye rene bh-er hver dag. Legger de i en balje med biotex eller milo skyller og henger de opp. Det tar Max 15 minutter. Er viktig å ta på rent undertøy hver dag, inkludert bh. Man svetter ofte der, uten å merke det. 

Anonymkode: 53042...955

Skrevet

Da har vi menn det lettere, tykt stoff i trusene gjør at vi bare kan vrenge dem og bruke dem et par dager til. ;)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Da har vi menn det lettere, tykt stoff i trusene gjør at vi bare kan vrenge dem og bruke dem et par dager til. ;)

Æsj! Det er sikkert mange som gjør det

Anonymkode: 53042...955

Gjest Ingenting2
Skrevet

Skifter alt av tøy 2-3 ganger per dag. En mini-vask eller dusj mellom hvert skift. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Truser og sokker hver 3. dag. Bh 1-2 uker. 

Anonymkode: c0728...099

Det der er bare nasty!

Anonymkode: 0e513...dff

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...