Gjest frustrert Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 det er nå ca 8 mnd til vi skal gifte oss. vi vet hvordan vi vil ha det og det meste er planlagt..... jeg elsker mannen min over alt på jord og vet at jeg ikke vil væer uten han... men i det siste har jeg tenkt mye på min ex, han var min første store kjærlighet.vi har fremdeles kontakt, mn er kun venner og har ikke sett hverandre siden det ble slutt. jeg har befynnt å legg merke flere ting ved min samboer som jeg ikke liker, og han mangler noen kvaliter som jeg skulle ønske han hadde. er det normalt å vurdere sin kjære så kritiskt, er det nerver. føler at det ligger et ekstra press på oss fordi vi skal gifte oss. kanskje jeg hadde vært roligere og mere avslappet om vi ikke skulle gifte oss til sommeren..... er det bare nerver, eller er jeg ikke klar?? når vet en at en er klar?? vil ikke forlate han, og ønsker å tilbringe livet mitt sammen med han....alikevel... mulig det er mine eller andres forventinger om at alt skal være perfekt i forholdet siden vi har valgt å gifte oss?? noen som har eller har hatt det slik??
Kristin S Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Jeg er ikke i den situsasjonen selv og har ikke vært det, men for meg høres det ut som om du ikke er klar for å gifte deg. Du tenker mye på han du var sammen med før. Det er vel ikke helt bra? Og hvis du ikke er 100% fornøyd med han du skal gifte deg med. Hmm.. Du vet selv når du er klar. Hvis du ikke føler deg klar nå, så ville jeg utsatt bryllupet om jeg var deg. Men det kan vel også være nerver?? Er jammen ikke sikker jeg. Men nå er det 5 mnd til jeg gifter meg og jeg blir bare mer og mer sikker på at det er han jeg vil gifte meg med for hver dag som går.
Annie Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Jeg skjønner hva du mener og i rette situasjoner kan vel alle ønske seg at den man bor med var bedre på enkelte ting. På den annen side er det han du bor meg og som du sier selv jeg elsker mannen min over alt på jord og vet at jeg ikke vil væer uten han... Nå er saken sånn at dere har bestemt å gifte dere og er enige i bryllupsforberedelsene.NYT det og gled deg til dagen kommer. Det er vanlig med nerver, men det går over. LYKKE TIL!
lene Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Hei Tror nok det er nokså normalt å få en periode hvor en er i tvil - det er jo seriøst det dere skal gjøre! Og dere ønsker jo at det skal vare live ut! Har nettopp vært gjennom noe av det samme selv! Det hjelper å prate ut - fortelle hva en tenker og føler... så kan en gjøre noe med det! Det finnes feil med alle mennesker - bare finn ut om det gode med samboeren veier opp det negative!! Gjør det som gjør deg lykkelig! Snakk med han du elsker!!
Huldra:) Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Hei Tror nok det er nokså normalt å få en periode hvor en er i tvil - det er jo seriøst det dere skal gjøre! Og dere ønsker jo at det skal vare live ut! Har nettopp vært gjennom noe av det samme selv! Det hjelper å prate ut - fortelle hva en tenker og føler... så kan en gjøre noe med det! Det finnes feil med alle mennesker - bare finn ut om det gode med samboeren veier opp det negative!! Gjør det som gjør deg lykkelig! Snakk med han du elsker!! enig Og hvertfall ikke ta kontakt med ex'en igjen.. Da får du bare tvilen til å gro...
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Aner ikke hva som er riktig for dere å gjøre, men mener du absolutt bør snakke med ham om dette. Dette er ikke siste gang det vil røyne på i parforholdet på en eller annen måte, og det som får ekteskap til å vare mener jeg er god kommunikasjon, betroelser og i blant litt god gammeldags viljestyrke.. Dere må prate sammen! (Og ikke kontakt eksen din for å "finne ut" ting på egen hånd, i fall du noen sinne har vurdert det.. Da har du allerede begynt å bevege deg på et plan som kan bli farlig skrått vet du..) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå