Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2002 #1 Del Skrevet 3. august 2002 jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå! og nå mener jeg selv det har gått for langt! jeg har ingen jeg helt kan betro meg til og vil derfor sette i gang her inne med å fortelle om det som opptar min hele og full hverdag! jeg har så altfor lenge vært utrolig kroppsfiksert,før da jeg var mindre fikk jeg alltid høre kommentarer som "gud du er så tynn" "tenk om jeg var like tynn som deg" og du er så heldig som har en så tynn og fin kropp! men nå den dag idag kan jeg bare føle at kroppen min vokser ut! og jeg føler at det er ingen som kommer med slike kommentarer selv! helt grav alvorlig jeg kan gråte meg selv i søvne med tanke på at jeg har lagt på meg! jeg klarer ikke synet av minegen kropp i speilet og jeg kan ikke la være å tenke på noe annet enn at det henger her og der! jeg vet ikke hvordan jeg skal starte? jeg har prøvd ulike slankeprodukter men dette ser ikke ut til å funke, spiser gjør jeg men prøver å ikke overdrive! jeg trenger noen gode råd før det sprekker helt totalt for meg!!!!!!! :cry: jeg er forøvrig 18 år gammel, 173 høy og 54 kilo............for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. august 2002 #2 Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med råd om slanking. Men jeg kan fortelle deg at ifølge BMI-utregning, kommer du på 18, noe som gir betegnelsen undervektig. Dette er jo en veldig generell utregningsform, og den tar en del forutsetninger vedrørende normal benbygning o.l. Men det som er helt sikkert er at du er en slank jente. Dersom du alltid har vært tynn, kan jo grunnen til at ingen sier det lenger, at alle har sagt det før? Prøv å finne deg andre ting å måle deg selv på enn hvor mange mennesker som sier de skulle ønske de var like tynne som deg. Utseendet er en forgjengelig sak, og farlig å leve på. Jeg må bare be deg om å slutte å slanke deg. Vær så snill. Før du blir syk. Du er IKKE tykk, du er slank. HELT garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 4. august 2002 #3 Del Skrevet 4. august 2002 Jepp. Ikke begynn å slanke deg.. du kan fort ende opp i en vond sirkel (og tro meg, det vet jeg ganske mye om )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2002 #4 Del Skrevet 4. august 2002 mange jenter takler ikke det å bli kvinne med alt det innebærer, få pupper former ol. Og roter med mat og utvikler spisefortyrrelser. Pass på lille venn så ikke badevekten blir vekten på livet. Du har nå her sagt i fra at det er ille, gå og få de noe hjelp. hvis dy går på videregående er det kanskej helsestasjon/helsesøster du kan snakke med. 22 22 42 42,www.iks.no, er og steder du kan få hjelp. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #5 Del Skrevet 5. august 2002 takk for svar.. jeg er detsverre ikke mennesket som løper til det første menneske og forteller om slikt! vil helst lukke alle mine problemer inne i meg og løse det selv, men dette er kanskje ikke noe som kan gjøres på denne måten! jeg ville dele det med dere her inne og forholde meg anonym! har lenge hatt et ønske om å snakke m helsesøster, men har vært hos henne før for andre småting (tatt i betrakning til dette) og synes derfor det er litt flaut å komme tilbake... hva skal jeg si til henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 6. august 2002 #6 Del Skrevet 6. august 2002 Skjønner hva du mener.. Hadde det sånn selv, men nå utviklet jeg spiseforstyrrelser.. Det ønsker du ikke, det skal jeg love deg!! Da jeg var rundt alderen din (er like høy som deg) veide jeg 45 kg.. Da var jeg fryktelig tynn, men la på meg under press og gikk opp til ca 54 kg.. Fikk fortsatt høre at jeg var for tynn, selv om jeg selv syntes at jeg hadde blitt såå feit. Fikk ikke så mange kommentarer lenger heller, og ble lei meg for det også. Har alltid vært godt likt av gutta, men jo mer jeg la på meg jo mer likt ble jeg. Da jeg tilslutt gikk opp enda 4 kg og veide 58 kg var det omtrent krise. Men jeg fikk tilslutt vent meg til det, og det hjalp veldig at folk sa jeg så bra ut, bedre enn på lenge.. Du er absolutt ikke for tykk, kunne nok lagt på deg litt:) Vær snill mot deg selv og ikke start et helvete mot kroppen din. Plutselig en dag finner du nok ut at du er fornøyd med hvordan du ser ut.. Selv med noen kilo ekstra.. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #7 Del Skrevet 6. august 2002 hei nøtteliten godt å høre andres erfaringer også. jeg synes nok ikke bare det er fett her og der menat fasongen erikke slik den skal også!synes magen disser for mye og hoftene er for store og rompa er altfor flat.. jeg har da hørt dette flere ganger at dette hører med men hvorfor i all verden skal jeg måtte ese slik ut??? hele min familie er under en god grense for tjukkhet og hvorfor må jeg da bli annerledes...??? jeg klarer heller ikke leve med det, hvordan skal jeg kunne venne meg til det når alt jeg ser rundt er tynne unge jenter også voksne gå i trange klær som viser den flotte slanke midjen og den flate magen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 6. august 2002 #8 Del Skrevet 6. august 2002 Du ser sikkert ikke så annerledes ut selv, bare noe du innbiller deg.. Man kan faktisk se seg selv i speilet og se seg selv annerledes enn hva alle andre ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #9 Del Skrevet 6. august 2002 ja det kan jeg faktisk si meg fullstendig enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #10 Del Skrevet 6. august 2002 Prøv å ikke tenk så mye på det, vet det ikke er lett men. Trener du? Det hjelper veldig på selvfølelsen å trene og spise sunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 6. august 2002 #11 Del Skrevet 6. august 2002 Hmm, hadde visst glemt å logge meg inn.. Det var meg som spurte om du trente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. august 2002 #12 Del Skrevet 6. august 2002 1,73 og 54 kilo?.... - Og ese ut???? Jeg forstår vel på en måte at du ikke hører så mye lengre.. Knskje de synes du er for tynn..... 1,73 høy kan du veie godt over 60 kilo og være slank.... Du har etter min mening (det jeg forstår av å lese her iallefall....) kommet så langt at du ikke ser kroppen din som den egentlig ser ut.... Snu før det er for sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #13 Del Skrevet 6. august 2002 173 174 cm er ikke helt sikker... ja jeg er virkelig langt nede for tiden og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken løsning jeg skal gå for! det er lett å tenke på men vanskelig å gjennomføre....og ja det eser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #14 Del Skrevet 6. august 2002 beklager jeg glemte å svare, nei jeg trener ikke! jeg forsjøkte sammen noen gode venner av meg for en mnd siden men følte at jeg ikke passet inn mellom disse macho guttene og playboy jentene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå