Gå til innhold

Jeg venter barn nummer 3!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er så lykkelig,etter mange års prøving!Jeg og min mann venter nummer tre,da vi har to gutter fra før,Samuel-Patrick og Philip-Johannes på 10 og 13 år.Nå får de altså en lillesøster..!Er så lykkelig altså!;)

Liker best disse navnene,hva syns dere?

*Pernille

*Penny

*Julie

*Wendy

*Julianne

*Andrianne

*Juliane

*Anna-Margrethe

*Ada-Maria

*Anna-Maria

*Penny-Melissa

Noen dere likte?:???:

Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye med baby i magen icon_smile.gif

Jeg liker Julie best. Min bestemor het Konstanse Mathilde Juline. Ellers så syns jeg Sigrid, Yngvill, Ylva, Ranveig, Linnea og Synne er fine navn.

Lykke til med navnevalg og graviditeten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Pernille best! Det har en "suksess-full" klang over seg. Ønsker deg LYKKE TIL og kos deg masse. Dette er som du vet en veldig verdig-full tid..ingenting som å gå gravid, bare fantastisk det! icon_smile.gif

Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-03-05 23:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi meg hvis jeg er kynisk, men jeg får et deja-vu her... på det gamle forumet dukket det stadig opp mailer over samme mal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Synes Julie var veldig fint, jeg icon_smile.gif

Mvh1212[ Dette Innlegg er endret av: kie den 2002-03-06 11:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, synes det var en del spesielle navn!

Spesielt merkelig med de som slutter på -anne.. Men du har kanskje noe du vil kalle opp?

Synes ikke at Penny er noe fint, minner meg om Penny posten - et ponny navn..

Julie er det fineste.

Men - smaken er som baken, og husk at det er dere som til syvende og sist må føle at navnet er riktig.

Gratulerer, og lykke til!

(Misunnelig Atilla icon_smile.gif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

så koselig - og masse lykke til! Min umiddelbare reaksjon på navn, er at du kanskje bør ha dobbelt siden du har det på de to andre. merker allerede nå på mine barn hvor mye navn betyr. de har begge to to fornavn men de har ikke mitt etternavn, men i følge dem selv så har de det. så jeg vurderer å foreslå for min eks at vi putter på mitt etternavn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Syns Julie er finest. Og hva med Jenny i stedet for Penny!

Hilsen Smil icon_smile.gif som er mamma til ei jente på 1 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Gratulerer!!Gratulerer!!Gratulerer!Skal du ikke vente m å velge navn til du ser ungen?Du kan jo ikke kalle Barnet Pernille hvis d er ei Ane;hvis du skjønner hva jeg mener..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexyladie:

Selvfølgelig skal jeg ikke avgjøre noe som helst enda..Finner bare ut noen alternativ,og kanskje ett/to av de navnene passer perfekt,eller at det blir en ei lita tulle med et annet navn...Men det vet jeg jo ikke sikkert enda da..icon_wink.gif

Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vi mener er at på det gamle forumet kom det stadig innlegg som var skrevet over nøyaktig samme lest som dette, kvinne venter barn evt mann skal bli far, har litt spesielle dobbeltnavn på barna, kommer med et navneliste-forslag og ber om synspunkter på navnevalg. Innleggene virket for like til at folk tok dem seriøst. De er trolig ment til å være parodier på det vi snakker om her inne. Det kan være jeg tar feil, men altså: Deja-vu. Moderator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde det var det at det var barn #3 eller no' jeg. Da hadde i tilfelle jeg med mine 5 hatt problemer icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Hera -dette minner meg om tisligere innlegg (både på navn og typografi), MEN hva gjør vel det???

Å spørre om navneforslag er helt legalt, og til spørsmålet synes jeg Julie og Pernille er de flotteste navnene på lista.

Lykke til med svangerskap og ny verdensborger!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...