Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Er så lykkelig,etter mange års prøving!Jeg og min mann venter nummer tre,da vi har to gutter fra før,Samuel-Patrick og Philip-Johannes på 10 og 13 år.Nå får de altså en lillesøster..!Er så lykkelig altså! Liker best disse navnene,hva syns dere? *Pernille *Penny *Julie *Wendy *Julianne *Andrianne *Juliane *Anna-Margrethe *Ada-Maria *Anna-Maria *Penny-Melissa Noen dere likte?:???: Hilsen Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei og gratulerer så mye med baby i magen Jeg liker Julie best. Min bestemor het Konstanse Mathilde Juline. Ellers så syns jeg Sigrid, Yngvill, Ylva, Ranveig, Linnea og Synne er fine navn. Lykke til med navnevalg og graviditeten.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 5. mars 2002 #3 Del Skrevet 5. mars 2002 av de du nevner liker jeg Pernille og Julie best. Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Likte Pernille best! Det har en "suksess-full" klang over seg. Ønsker deg LYKKE TIL og kos deg masse. Dette er som du vet en veldig verdig-full tid..ingenting som å gå gravid, bare fantastisk det! _________________ Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-03-05 23:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Tilgi meg hvis jeg er kynisk, men jeg får et deja-vu her... på det gamle forumet dukket det stadig opp mailer over samme mal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 Gratulerer! Synes Julie var veldig fint, jeg Mvh1212[ Dette Innlegg er endret av: kie den 2002-03-06 11:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 6. mars 2002 #7 Del Skrevet 6. mars 2002 Huff, synes det var en del spesielle navn! Spesielt merkelig med de som slutter på -anne.. Men du har kanskje noe du vil kalle opp? Synes ikke at Penny er noe fint, minner meg om Penny posten - et ponny navn.. Julie er det fineste. Men - smaken er som baken, og husk at det er dere som til syvende og sist må føle at navnet er riktig. Gratulerer, og lykke til! (Misunnelig Atilla ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #8 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei, så koselig - og masse lykke til! Min umiddelbare reaksjon på navn, er at du kanskje bør ha dobbelt siden du har det på de to andre. merker allerede nå på mine barn hvor mye navn betyr. de har begge to to fornavn men de har ikke mitt etternavn, men i følge dem selv så har de det. så jeg vurderer å foreslå for min eks at vi putter på mitt etternavn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 6. mars 2002 #9 Del Skrevet 6. mars 2002 Gratulerer! Syns Julie er finest. Og hva med Jenny i stedet for Penny! Hilsen Smil som er mamma til ei jente på 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #10 Del Skrevet 6. mars 2002 Enig med Hera...deja vu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 6. mars 2002 #11 Del Skrevet 6. mars 2002 *forvirret* Hva er det dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. mars 2002 #12 Del Skrevet 6. mars 2002 Gratulerer!!Gratulerer!!Gratulerer!Skal du ikke vente m å velge navn til du ser ungen?Du kan jo ikke kalle Barnet Pernille hvis d er ei Ane;hvis du skjønner hva jeg mener..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #13 Del Skrevet 6. mars 2002 Sexyladie: Selvfølgelig skal jeg ikke avgjøre noe som helst enda..Finner bare ut noen alternativ,og kanskje ett/to av de navnene passer perfekt,eller at det blir en ei lita tulle med et annet navn...Men det vet jeg jo ikke sikkert enda da.. Hilsen Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2002 #14 Del Skrevet 7. mars 2002 Det vi mener er at på det gamle forumet kom det stadig innlegg som var skrevet over nøyaktig samme lest som dette, kvinne venter barn evt mann skal bli far, har litt spesielle dobbeltnavn på barna, kommer med et navneliste-forslag og ber om synspunkter på navnevalg. Innleggene virket for like til at folk tok dem seriøst. De er trolig ment til å være parodier på det vi snakker om her inne. Det kan være jeg tar feil, men altså: Deja-vu. Moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 7. mars 2002 #15 Del Skrevet 7. mars 2002 Ok, trodde det var det at det var barn #3 eller no' jeg. Da hadde i tilfelle jeg med mine 5 hatt problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 7. mars 2002 #16 Del Skrevet 7. mars 2002 Enig med Hera -dette minner meg om tisligere innlegg (både på navn og typografi), MEN hva gjør vel det??? Å spørre om navneforslag er helt legalt, og til spørsmålet synes jeg Julie og Pernille er de flotteste navnene på lista. Lykke til med svangerskap og ny verdensborger!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutta Skrevet 31. mars 2002 #17 Del Skrevet 31. mars 2002 Pernille er flott! Men hva med Cornelia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #18 Del Skrevet 31. mars 2002 Enig med noen av dere...deja vu.. Moderator, hver så snill og slett disse innleggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #19 Del Skrevet 31. mars 2002 Enig med noen av dere...deja vu.. Moderator, hver så snill og slett disse innleggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #20 Del Skrevet 31. mars 2002 Julie er et nydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå