AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Flere som tar privatrett på uio som privatister dette semesteret? Skulle gjerne ha diskutert sammen med andre i samme situasjon! Evt noen som HAR tatt det som privatist, og har noen gode råd? Anonymkode: 3ffeb...935
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Jeg gjør :D Men jeg skal ta privatrett II da. Vil forbedre eksamenskarakteren som jeg ikke ble helt fornøyd med! Men kan gjerne diskutere litt privatrett I også med deg om du ønsker Anonymkode: f9bfa...53c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 On 9/14/2017 at 11:34 PM, AnonymBruker said: Jeg gjør :D Men jeg skal ta privatrett II da. Vil forbedre eksamenskarakteren som jeg ikke ble helt fornøyd med! Men kan gjerne diskutere litt privatrett I også med deg om du ønsker Anonymkode: f9bfa...53c Å, hei! Du har du kanskje ikke tatt privatrett I som privatist, men som "ordentlig" student? Hva tenker du om hvordan det er mtp studiemengde osv å ta det som privatist? Hvordan synes du faget var? Har du noen generelle, elementære tips til hvordan man klarer seg på eksamen? Anonymkode: 3ffeb...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå