AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Veldig enig med henne. Glattbarbert har noe pedofilt over seg. http://mariahoili.blogg.no/1505341074_har_du_en_barnslig_mus.html Anonymkode: 020a0...28b 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 hvorfor virker det alltid som det er sminkedukkene som går ut og er kritiske til utseendepress. Der sitter hun med lepper som en and, falske øyevipper og hår og prøver å heve seg moralt over kroppspresset når hun er en av de som pusher denne grensen videre? Jeg barberer meg akkurat som jeg vil og det har da ingen noe med, og det er bare jæresten min som får se den og han er fornøyd stort sett uansett. Anonymkode: 3a8eb...76a 16
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Glattbarbert men langt fra barnslig. Synd dere hårdotter har så dårlig selvtillit at dere må rakke ned på oss for å forsvare at dere har hår. Forstår ikke hvorfor dette skal tas opp igjen og igjen. Jeg driter i hva andre kvinner gjør og jeg driter i hva menn mener. Anonymkode: f5439...9f0 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Eh unnskyld meg men hun har jo operert underlivet sitt Anonymkode: c8f54...40f 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Nå har hun ikle akkurat kappet av kjønnsleppene sine da, hun har revnet grunnet fødsler og dermed operert åpningen og perineum noe som regnes som en fødselsskade. Har gjort det samme selv, jeg revnet helt bak til rompa og musklene her ble splittet fra hverandre. Regner med de fleste damer som blir skader under fødsler ønsker å få rettet opp i skadene og ha et velfungerende underliv🙃 Anonymkode: e20b9...eb3 3
Inwe Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Glattbarbert, men musa mi ser fortsatt ut til å tilhøre en voksen kvinne fremfor et barn. Både jeg og min kjære foretrekker den glatt så kan ikke se noen grunn til å forandre dette. 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Jeg liker best at min frue er glattbarbert og det sørger hun for at hun er.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 Jeg kunne ønske at kona fjernet kjønnshåret, men det vil hun ikke. Så da er det bare å innfinne seg med det.😩 Anonymkode: 41f64...17f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Ja, jeg har jo ikke synlig "innmat" som tyter utenfor sprekken og noen ganger er streken min hårløsAnonymkode: e20b9...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Enig. Hårløs fitte er noe barnlig over. Lange kjønnslepper og liten busk er en ekte kvinne! Anonymkode: 42490...754 2
wintergirl Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 Hvorfor henge seg opp i hva andre kvinner gjør med sitt underliv? At Maria høylie mener at glattbarberte ser ut som barn nedentil og at det er noe pedofil over det, driter jeg lang marsj i. Jeg slutter ikke bare fordi det er noen kvinners kampsak å prøve å bestemme over hva andre medsøstre gjør med sitt underliv. Maria burde get a life 2
Thyra Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Glattbarbert men langt fra barnslig. Synd dere hårdotter har så dårlig selvtillit at dere må rakke ned på oss for å forsvare at dere har hår. Forstår ikke hvorfor dette skal tas opp igjen og igjen. Jeg driter i hva andre kvinner gjør og jeg driter i hva menn mener. Anonymkode: f5439...9f0 "Dere hårdotter"? Høres jo ut som om du også rakker ned på dem som velger å ha hår? 6
martineb Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, wintergirl skrev: Hvorfor henge seg opp i hva andre kvinner gjør med sitt underliv? At Maria høylie mener at glattbarberte ser ut som barn nedentil og at det er noe pedofil over det, driter jeg lang marsj i. Jeg slutter ikke bare fordi det er noen kvinners kampsak å prøve å bestemme over hva andre medsøstre gjør med sitt underliv. Maria burde get a life 20 timer siden, Inwe skrev: Glattbarbert, men musa mi ser fortsatt ut til å tilhøre en voksen kvinne fremfor et barn. Både jeg og min kjære foretrekker den glatt så kan ikke se noen grunn til å forandre dette. Så enig! Vil si det er nokså stor forskjell på musa mi nå kontra når jeg var 10 år, selv om jeg fjerner alt av behåring. Hvis jeg og sexpartner liker det glatt, så hvirfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 3 timer siden, Thyra skrev: "Dere hårdotter"? Høres jo ut som om du også rakker ned på dem som velger å ha hår? Enig i det. Men det kan jeg forsikre deg om at stammer av slike tråder. Som jeg har sagt driter jeg i hva andre gjør. Anonymkode: f5439...9f0
Gjest O.G. Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig enig med henne. Glattbarbert har noe pedofilt over seg. http://mariahoili.blogg.no/1505341074_har_du_en_barnslig_mus.html Anonymkode: 020a0...28b Hvis folk ikke ser forskjellen på en voksen kvinnes underliv contra et barns, så er det noe galt med dem. Så nei, pedofilt er det ikke med barbert underliv. Ellers da så er vel den verste barberingstrenden over?
Norre Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 Hvorfor er det så viktig for "alle" hvordan andre friserer kjønnsorganene sine? Hårete liker hår, hårløse liker ikke hår. Sånn, ferdig snakka.
Akhenaton Skrevet 15. september 2017 #17 Skrevet 15. september 2017 Hva denne Maria Høili mener om noe som helst er naturligvis dønn uinteressant for min del, men som mann kan jeg nok si at litt hår er bedre enn ikke noe hår i det hele tatt. 1
martineb Skrevet 15. september 2017 #19 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, Christy89 skrev: Barnslig underliv faktisk ?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #20 Skrevet 15. september 2017 Samme som at de med bittesmå pupper ser ut som barn på overkroppen 😂 Anonymkode: 306a8...e5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå