AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Hei Mine to bonusbarn på 9 og 12 skal på en liten ferie. jeg har ingen barn og har aldri vært på ferie med dem før og her derfor ikke peiling.. Jeg kan ikke bli med denne gangen pga jobbreise men ønsker å gi dem litt lommepenger. Jeg skal ta ut euro men ønsker å gi dem noe i tillegg. Hva kan jeg gi som de kan få brukt for på ferie? Tenkte først å legge pengene i en lommebok men dette har de allerede.. Kom gjerne med tips til hva barn på den alderen liker å ha med seg på ferie 😊 Anonymkode: a41e7...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Badeutstyr om det er til varmere strøk. Noe som ikke tar så veldig stor plass... eller spill som de kan bruke om kvelden som uno, spill magasin etc. Anonymkode: 7c71d...b19
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Solbriller/caps om de skal til såkalte "sydenland". Kryssordblad/oppgaveblad til bruk på fly o.l. Anonymkode: 50e3b...0d2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Blad eller bøker til flyet er kjekt. En Donald mammut eller pocket, eller andre blader. Jeg prøver å unngå tegneserie blader som kommer ut pr uke, de har ofte fortsettelser som er litt irriterende for en leseglad unge. Anonymkode: b55c7...2f2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Spill eller aktivitetshefte de kan holde på med på flyet eller om kveldene Anonymkode: 7574e...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå