Gå til innhold

Hva trenger du for å få det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å bli tatt på alvor, jeg trenger å være sann mot meg selv, jeg trenger å være min egen venn, jeg trenger å bli sett, jeg trenger å være modig, jeg trenger oppmundtrende og vennlige ord, jeg trenger perspektiv, jeg trenger godhet, jeg trenger regn som vasker bort alt som har vært, jeg trenger verdighet, jeg trenger å bry meg om noen, jeg trenger at noen virkelig bryr seg om meg. Jeg trenger kjærlighet, på ekte. Jeg trenger alle jeg er glad i og som er der for meg. Jeg trenger ikke å være alene lenger. Jeg trenger at noen treffer på meg uten å dømme meg, jeg trenger å bli behandlet med respekt. Jeg trenger ikke all mulig iskald ærlighet - jeg trenger mer moral. Det er mitt behov, det er det kroppen min og sinnet mitt trenger fremover.

Hva trenger dere for øyeblikket for å få det bedre enn akkurat nå?

Anonymkode: 1f335...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvkjærlighet, kjærlighet, penger og mye mye bedre fysisk helse. 

Anonymkode: e9fd9...6c5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvkjærlighet, kjærlighet, penger og mye mye bedre fysisk helse. 

Anonymkode: e9fd9...6c5

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger å ha det ryddig rundt meg. Trenger å gå en tur hver dag. Jeg trenger frihet. Jeg trenger nære relasjoner til familie og noen få venner. 

Anonymkode: 8e016...7c3

Skrevet

Være med barna mine. Naturen og turer med hundene. Venner. Frihetsfølelse og fotoapparatet mitt. 

Skrevet

Jeg ble faktisk inspirert av noen av punktene deres. 

Tror det blir en lang tur ut i naturen i dag :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenke meg bedre helse men jeg trenger noen å være glad i og noen som er glad i meg. Og det er jeg så heldig som har. Og så trenger jeg å være tro mot meg selv og akseptere meg for den jeg er. En god balanse mellom egentid og sosial kontakt. 

Skrevet

Noen som er glad i meg på godt og vondt og ikke går sin vei.

Anonymkode: 40c06...b90

Skrevet

Jeg liker ikke oppmerksomhet

Anonymkode: 683ce...839

Skrevet
9 timer siden, Norre skrev:

Mening med livet.

Samme her :)

Skrevet

Å få dekket behovene i Maslows behovspyramide

• Liker 1
Skrevet

Så fremt man ser bortifra alle de grunnleggende behovene: Jeg trenger tid og mulighet til å reflektere, dødtid jeg kan bruke på serier og lignende, de kreative egenskapene mine, og følelsen av at jeg betyr noe for de rundt meg. 

Skrevet (endret)

Nå som småbarnsmor trenger jeg tid for meg selv og stillhet. :fnise:

Endret av badevakta
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Jeg trenger kjærlighet til meg selv, kjærlighet fra samboer, og det å gi omsorg og nærhet til min samboer og hund betyr mye. Elsker å gå tur med hunden i naturen, gjerne ved sjøen, eller i marka. Å høre på musikk til et glass vin, å få lov å være kreativ, og være i det er noe jeg elsker. Å lage mat fra bunnen gir også en følelse av å skape noe, og følelsen av å få til noe. Å ta vare på seg selv, å drive med SPA i hjemmet der man pleier seg selv fra topp til tå er viktig en gang i blant. Å trene en gang i blant gir meg energi, og følelsen av å ta vare på meg selv, selv om det er tungt der å da. Å ha det bra, og le og føle glede er noe jeg elsker over alt, og noe jeg ikke tar forgitt. 

Å se en serie eller to som får deg til å slappe av hjelper mye i en travel hverdag.

Å møte de få men gode vennene jeg har betyr mye, selv om det ikke er så ofte, noe jeg er fornøyd med. Er også glad i familien min, selv om jeg nettopp har tilgitt de. Å ha en inntekt som ikke gir deg økonomiske bekymringer er også veldig viktig for meg, da jeg har nettopp bestemt meg for å bytte jobb pga lønn.

Å gi litt faen i hva alle andre mener og tror, er også viktig! 

Skrevet

At pyramiden min har det rette innholdet :ninja: for meg + en perfekt mann:ninuskapus:........som elsker meg :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...