AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Jeg trenger å bli tatt på alvor, jeg trenger å være sann mot meg selv, jeg trenger å være min egen venn, jeg trenger å bli sett, jeg trenger å være modig, jeg trenger oppmundtrende og vennlige ord, jeg trenger perspektiv, jeg trenger godhet, jeg trenger regn som vasker bort alt som har vært, jeg trenger verdighet, jeg trenger å bry meg om noen, jeg trenger at noen virkelig bryr seg om meg. Jeg trenger kjærlighet, på ekte. Jeg trenger alle jeg er glad i og som er der for meg. Jeg trenger ikke å være alene lenger. Jeg trenger at noen treffer på meg uten å dømme meg, jeg trenger å bli behandlet med respekt. Jeg trenger ikke all mulig iskald ærlighet - jeg trenger mer moral. Det er mitt behov, det er det kroppen min og sinnet mitt trenger fremover. Hva trenger dere for øyeblikket for å få det bedre enn akkurat nå? Anonymkode: 1f335...5e7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Selvkjærlighet, kjærlighet, penger og mye mye bedre fysisk helse. Anonymkode: e9fd9...6c5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvkjærlighet, kjærlighet, penger og mye mye bedre fysisk helse. Anonymkode: e9fd9...6c5 Anonymkode: 1f335...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Jeg trenger å ha det ryddig rundt meg. Trenger å gå en tur hver dag. Jeg trenger frihet. Jeg trenger nære relasjoner til familie og noen få venner. Anonymkode: 8e016...7c3
Gjest NotNaomi Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Være med barna mine. Naturen og turer med hundene. Venner. Frihetsfølelse og fotoapparatet mitt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Jeg ble faktisk inspirert av noen av punktene deres. Tror det blir en lang tur ut i naturen i dag Anonymkode: 1f335...5e7 1
helledussen Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 Jeg kunne tenke meg bedre helse men jeg trenger noen å være glad i og noen som er glad i meg. Og det er jeg så heldig som har. Og så trenger jeg å være tro mot meg selv og akseptere meg for den jeg er. En god balanse mellom egentid og sosial kontakt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Noen som er glad i meg på godt og vondt og ikke går sin vei. Anonymkode: 40c06...b90
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Jeg liker ikke oppmerksomhet Anonymkode: 683ce...839
Gjest Winza Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 9 timer siden, Norre skrev: Mening med livet. Samme her
Nietsoj Skrevet 14. september 2017 #12 Skrevet 14. september 2017 Å få dekket behovene i Maslows behovspyramide 1
Mellifluous Skrevet 14. september 2017 #13 Skrevet 14. september 2017 Så fremt man ser bortifra alle de grunnleggende behovene: Jeg trenger tid og mulighet til å reflektere, dødtid jeg kan bruke på serier og lignende, de kreative egenskapene mine, og følelsen av at jeg betyr noe for de rundt meg.
badevakta Skrevet 14. september 2017 #14 Skrevet 14. september 2017 (endret) Nå som småbarnsmor trenger jeg tid for meg selv og stillhet. Endret 25. desember 2017 av badevakta
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 14. september 2017 #15 Skrevet 14. september 2017 Jeg trenger kjærlighet til meg selv, kjærlighet fra samboer, og det å gi omsorg og nærhet til min samboer og hund betyr mye. Elsker å gå tur med hunden i naturen, gjerne ved sjøen, eller i marka. Å høre på musikk til et glass vin, å få lov å være kreativ, og være i det er noe jeg elsker. Å lage mat fra bunnen gir også en følelse av å skape noe, og følelsen av å få til noe. Å ta vare på seg selv, å drive med SPA i hjemmet der man pleier seg selv fra topp til tå er viktig en gang i blant. Å trene en gang i blant gir meg energi, og følelsen av å ta vare på meg selv, selv om det er tungt der å da. Å ha det bra, og le og føle glede er noe jeg elsker over alt, og noe jeg ikke tar forgitt. Å se en serie eller to som får deg til å slappe av hjelper mye i en travel hverdag. Å møte de få men gode vennene jeg har betyr mye, selv om det ikke er så ofte, noe jeg er fornøyd med. Er også glad i familien min, selv om jeg nettopp har tilgitt de. Å ha en inntekt som ikke gir deg økonomiske bekymringer er også veldig viktig for meg, da jeg har nettopp bestemt meg for å bytte jobb pga lønn. Å gi litt faen i hva alle andre mener og tror, er også viktig!
fiole Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 At pyramiden min har det rette innholdet for meg + en perfekt mann........som elsker meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå